♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Blander dere med noe annet. Dvs. syltetøy (sikkert tabu), fruktpure u/sukker eller annet? Jenta mi på snart 5 mnd griner på nesa når jeg har gitt henne smaksprøve på maisgrøt. Innbilte meg at det gikk litt bedre med litt pærepure blandet i, når hun fikk det. Andre grøtintroduserings-tips?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har pærepure i :-) Er nam, nam syns han :-)
nikoen Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg kjøper grøt med frukt i, den med aprikos og banan liker han, blander i en kvart eller halv most banan i så går grøten ned på høykant. Umulig å få i han mais,risgrøt uten banan eller litt fruktpuree i.. Da blir han sinna hehe
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har blandet banan i og også brukt plomme.
Bluemamma Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg blander både grøttypene og varierer med forskjellige fruktpureer. Et tips er å fryse fruktpureen som isbiter, da kan du ta opp en terning i gangen til grøten. Litt most banan i grøten liker lillegutt også veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå