deprimert Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Er nå snart helt utlitt. Datteren min på 7 mnd sover ikke. Ikke på dagen og ikke på natten. Hjelp. Er det noen som kan sende meg sleepsense? Super takknemlig hvis noen gidder. [email protected]
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 hørtes slitsomt ut. Er det noen grunn for at hun ikke sover? Tenner? feber? Hva med å undersøke litt hvorfor?? Jeg har stor tro på Homeopati - hva med å prøve det? Håper hun snart sover slik at du også kan få litt søvn =)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg kan forstå du er sliten. Det er viktig at du pøver å finne en ro for deg og den lille. Begynn litt på nytt og bestem deg at dette skal gå bra. Det kan være dere har kommet inn i en litt vannskelig tralt og det er vannskelig å finne en vei ut av denne vonde spiralen. Hva med å lese boken til Anna Wahlgren hun er fantastisk syntes jeg . Hun skriver på en måte som gir oss alle noe å tenke på når det kommer til våre små sine behov og ikke minst om oss selv. lykke til.
Glødende gravid (L) Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ville kontakte en søvnterapaut hvis jeg var deg. Har ikke hatt behov for det selv, men har venner som hadde veldig god effekt av det. Kanskje helsestasjon eller fastlege kan hjelpe deg å komme i kontakt med en slik terapaut? Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg sier som jeg sier til de med problemhunder jeg; gå først å få sjekket at det ikke er noe fysisk med hunden (ungen), deretter kan man begynne å se på adferden. Det er nemlig slik at en hund kan forandrer adferd ved feks en ørebetennelse og det skal jeg ta av meg hatten for at også en unge kan! Hilsen hundeinstruktøren:)
En_av_hver Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Hei. Karin Naphaug er sykepleier med masse erfaring på dette området. Se litt på siden hennes om du kan får noen tips. Tror hun kan komme hjem til folk pgså:-) www.sovekarin.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå