Gå til innhold

Mer om dåp :-))


mensana

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere av "underholdning" i selskapet....?

Holder dere tale? Har dere sanger etc?

 

Jeg tenker at en av oss ønsker velkommen til bords og den andre sier takk for gaver og takker faddrene, dem som har hjulpet til med baking osv.

 

Vi tenker å vise bilder fra livet vårt - mest babybilder sikkert- på en stor skjerm,(vi skal holde dåpen i et lokale på jobben til sambo), disse bildene skal rulle og gå hele tiden. På et eget rom blir det tv og playstation og sånn til barna, slik at de slipper å kjede vettet av seg..

 

- og så lurer jeg på om jeg skal lage til noe navnegreier... f.eks finne ut hva navnet til alle gjestene betyr og lage noe ut av det som vi kan ta ved bordet.. - eller gjøre noe ut av navnebetydning på bordkortene, kanskje...? (jeg tar imot ideer med takk!)

 

Ideen om telys som bordkort hørtes fin ut.. Andre som sitter på geniale ideer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare en ting jeg har lyst til, og det er på en eller annen måte å få med diktet "To luker i himlen" av André Bjerke. Tror kanskje jeg må lage bodkort med det på eller noe. Hadde planer om å sette det i invitasjonen, men så fant jeg ut at det kanskje ble litt voldsomt. Har ikke planlagt taler etc., men vi skal ha det hjemme hos mine foreldre, og min far er en jævel til å holde taler, så han får styre showet, tror jeg.

;)

Jeg er for øvrig fan av sanger i alle mulige anledninger (programforpliktet til det siden jeg er lærer), men vet ikke hvilke sanger som ville passet. Men jeg har plenty med sangbøker og plenty med tid, så jeg finner vel på noe :) Skal legge ut tips hvis jeg finner på noe genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som koslige dåper! Blir jo nesten som en bryllupsfest! :-) Hvor mange blir det i dåpen? Vi blir 14 stk, med oss tre.. og det er rubbel og bit av slekt på begge sider.... (ja, bortsett fra et par stykker som ikke kommer)

 

Så her blir det samling hos oss rundt spisestuebordet med snitter og kaker / kaffe.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...