En liten mamma Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Ser så mange som skriver at tisselaken er så klamt og ekkelt å ligge på... Jeg er av de som har kjøpt tisselaken, men jeg vil jo ikke legge min bitte lille på det om det er ekkelt! Så nå har jeg vasket det og lagt det på min egen seng, for å teste hvor ubehagelig det egentlig er.. Har sovet på det i en uke nå, og jeg må si at det er slett ikke verken klamt eller ubehagelig å sove på -jeg merker knapt at det er der! Vet ikke hvilken type laken dere andre har kjøpt, men jeg kjøpte på Kid til 39 kroner, det har en underside som er belagt med gummi eller noe, og oversida er som et flanell-laken. Jeg har iallefall ingen betenkeligheter med å legge lille på dette lakenet, og kan fint anbefale det videre!
janne82 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 vi bruker også dette. hadde det til min første også som nå er tre år. har i senga hans enda,(i tilfelle oppkast el.) er utrolig praktisk å ha i vognen også.. er ikke så lett å få vasket madrasser og sånt. er ikke klamt å ligge på heller. (har prøvd det selv) anbefales fra meg også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå