Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Han er 10 mnd. Det er ikke KISS. Har vært undersøkt for dette hos manuellterapeut. Noen andre med babyer som ligger "rart"?
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Ja, min ligger også sånn av og til. Vet om en annen og. Kanskje det er vanlig?
Rut Bram Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Min ligger også sånn av og til, men ser ikke ut til å ha noe ubehag ved det, så jeg har ikke tenkt over det... Hun er 3 1/2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Takk for svar! Litt godt å høre at det er flere. Ser jo litt snodig ut... Man.ter. som vi var hos sa at det kunne være reflekser som ennå ikke hadde forsvunnet og om vi var beykymret kunne vi spørre en barnefysioterapeut. Hadde ikke noen egentlig forklaring.
Sjokoholikern Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Gutten min ligger også sånn som du forklarer, har gjort det siden han bare var et par mnd gammel. nå er han snart 11 mnd. Helsesøster sier at det ikke er noe galt, at han bare har en vane for å legge seg sånn og synes det er behagelig... =) mens jeg synes han ser helt vrengt ut!
Sigbeth Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 min gjør også det. gjør ingenting med det, for tror ikke de blir støle slik som oss.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 He he sigbeth. Ja, det ser i hverfall utrolig vondt ut. Men støl, nei det blir dem vil ikke så mye som dem er. Godt å høre at vi er så mange :-)
smakk Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Datteren min på 8mnd har ligget slik helt siden hun ble født.Vi hadde en ganske hard fødsel, og det var flere leger som var bekymret over at hun vrengte seg bakover.De sa det kunne være tegn på alt fra en ufarlig muskelstrekk til hjerneskade og mye annet skummelt.Etter masse prøver viste det seg heldigvis at alt var i orden,og jeg har merket meg at dette slett ikke er så uvanlig.Jordmor mente at barna som fortrekker å ligge i bananstilling har ligget i denne stillingen i magen,og derfor finner det helt naturlig.Jeg ga raskt opp å "rette henne ut",hun ville bare ligge slik.Hun varierer mer nå,men dette er fortsatt yndlingsstillingen når hun sover.Så lenge barnet ditt ser ut til å trives er det ikke noe å bekymre seg for :-)
mamman`te2flottegutter Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Er det ikke sånn de ligger da? Gjør ihvertfall min.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Teodor ligger også i all verdens formasjoner, men han liker det
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Takk for enda flere svar ) Gutten vår har nettopp begynt med dette da, er 10 mnd... HI
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 Begge mine ligger slik (9 mnd. og 22 mnd.) og de har ligget slik siden de selv begynte á snu seg for á sove i senga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå