Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Jeg sliter med at melken kommer alt for fort. Mini holder på å kveles av melken, og rekker ikke å svelge unna. Har forsøkt å få henne til å sitte, slik at det skal bli lettere for henne å svelge, men hun nekter. Er nok et lite vanedyr. Noen som har gode tips?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 prøv å sett igang utdrivningen og la det verste trøkket lette litt før du legger ho til:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 ok, takk for tips. hva m stillingen? kan jeg lure henne til mer opprest stilling på noe vis?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Det kommer til å gå seg til bare hun blir litt større. Her funka faktisk liggende amming veldig bra - da rant bare overskuddemelken ut av neseboret (husk å polstre senga med masse håndkler ;o) ). Utdrivingsrefleksen roer seg litt etterhvert også, du er antakelig i den verste fasen akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Tusen takk for oppmuntrende svar fjummsi:) Vi får satse på at d bedrer seg!
_svana_ Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Jeg hadde det også sånn i starten. Full sprut til alle kanter. Det har roet seg, husker ikke akkurat når det skjedde. De er 3.5 mnd nå.
Hoppetussa Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Det kan jeg skrive under på - roet seg etter 1,5 mnd. Liggende amming med tisselaken under var den beste løsningen her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå