Gå til innhold

Hvordan skal jeg forholde meg til denne damen???

Anbefalte innlegg

Litt utenfor tema, men har ingen å snakke med det om...

Kjæresten til sambos bestevenn.....

vi har alltid gått greit sammen, men ble nok mer venner med hverandre da jeg tok henne på fersken som gravid.. på bim faktisk...

hadde god kontakt gjennom svangerskapet, og jeg og sambo gledet oss masse til de skulle komme hjem med bebisen. Bodde ikke her på den tiden. Har siden blitt faddere til jenta, som er verdens herligste...

så her før jul spurte vi om vi kunne få tilbake noen penger de hadde "lånt".. skriver det sånn, for de spurte ikke engang om å få låne de.. lot bare være med å betale til regningen... akkurat det var greit det sånn sett.. vi visste jo at vi fikk pengene igjen...

men hvertfall så ødela vi visst livet og julen deres pga at de hadde ikke penger til jul da... sa ikke dette til oss, men la ut om det på en nettside, der hun vet jeg er... vi skrev sms neste dag og sa de kunne drite i de pengene.., var ikke verdt å ødelegge noe for noen, eller at de skulle reagere sånn...

etter dette har ikke ting vært bra... de betalte pengene tilbake... vi snakker med de, men alt er skeivt på en måte...

og så skriver hun så mye på denne nettsiden at hun ikke har noen venner, ingen som engasjerer seg i hun som hun engasjerer seg i andre, og jeg kjenner hvor lei meg jeg blir.. har støttet hun som en nær venninne, de vet om alt med oss, babylaging osv. hun viste ingen interesse ved forrige forsøk.. sendte sms om hvordan det stod til, etter undersøkelser o.l. men det var liksom bare oki til svar... føler hun ikke vil ha noe med meg å gjøre.. er bare nødt siden samboerne våres er bestevenner...

jeg har gledet meg til de kom hjem til bergen, så kunne vi endelig besøke hverandre, kose oss sammen i helgene og sånne ting.. men så er hun sånn som dette... sier rett ut at jeg ikke er god nok... i innlegg på en nettside hun vet jeg er på.... hva skal jeg tro....

huff.. ble langt dette.... takk om du har giddet å lese alt....

klemzer fra

Fortsetter under...

Hei!

hmm... Jeg syns det er hun som er teit her (eller de). . Hvis hun reagerer slik, så har dere det like greit uten, og er bare til å faktisk gi faen i henne!!

Vel og greit at dere var litt .. "dumme" som faktisk betalte regningen, men gjort er gjort!

Nei, det eneste jeg kan si, er at jeg forstår deg veeeeldig godt, har vært i lignende situasjoner selv. . og jeg gav rett og slett f i de, når jeg prøvde og prøvde!

Ho virker ikke helt ved sine fulle fem- og du kan banne på at dette sikkert ikke er første gang at hun er slik :)

er det helt sikkert ikke... men vil jo være venner med de... og vi er jo fadder til den herlige lille jenta deres.... på gode dager har vi det kjempekjekt sammen.. og gutta er jo bestiser... føler ikke at mannen hennes er sånn, men at han faller litt i hennes baner pga at hun kanskje styrer litt.. vet ikke jeg.... men men...

takk for svar....

klemzer fra

Jeg hadde tatt meg en skikkelig prat med henne jeg, og blitt enige om dere skal bryte vennskapet eller fortsette.. og vil dere fortsette så får det bli uten tull og sånne teite ting... da får dere legge alt bak dere og se fremover sammen.. mange koselige stunder dere kan ha sammen osv..

Hvis valget blir ¨å ikke ha kontakt er jo det greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...