Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Hva menes med maserier? Det er ikke det samme som kynnere? Og heller ikke det samme som vanlige rier? Så hva er det da? Og hva gjør de?
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Kynnere har ingen effekt på livmorhalsen, mens maseriene derimot er en del av modningen. - Uten at jeg skal si for sikkert, så korriger meg noen dersom jeg tar feil..
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Maserier er rier som ikke har effekt på modningen... De er med andre ord rier som kommer med jevne mellomrom, og som kan være vel så vonde som vanlig rier, men har liten eller ingen effekt på modningen. Kynner er sammentrekninger som ikke er reglemessige, og som varer lengre enn rier, og som kan være ubehagelige, men skal ikke være uoverkommelig vonde.
Oi ..! Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 ..! Så hvordan i huleste vet en om en har maserier eller vanlige rier..? Blir fryktelig forvirret, jeg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Kall det heller falske rier dere, det er det de kaller det på føden=) Maserier er bare et annet ord for falske rier. Og falske rier,er som navnet sier..falske rier. Kynnere er sammenpressninger som styrker livmora,yten å ha den mensmurrendes følelsen over seg. Ved rier og falske rier,pleier èn som oftest å kjenne det i korsryggen også.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 See.. Det er godt det er noen her som har peiling på sakene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå