2barnsMamma28 Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 når var dere på det? hvor lenge før termin altså... jeg har ikke hørt noe om dette enda, jeg må spørre om alt jeg vil ha svar på fra jordmor, hun sier absolutt ingenting av seg selv:( Skal til henne i morgen, s får høre med henne da.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Var på første omvisning på SØF rett før jul, i rundt uke 26. Ringte og meldte meg på selv. Ellers er jeg med i en undersøkelse som vil gi meg en ny runde omvisning ca uke 36.
selfangerkjerringa Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Heisann Dette med omvisning varierer veldig fra sykehus til sykehus... Mange steder er det jordmor som organiserer omvisning, andre steder må du ordne det selv. Hvor er det du skal føde? ps: datteren min har bursdag langfredag, hehe Fin termindato!
2barnsMamma28 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2007 nei så gøy da termin på samme dag din datter har fødselsdag! jeg skl føde på lillehammer sykehus, aner ikke hvordan rutinene er der. jeg spurte jordmor for en tid tilbake, da svarte hun med at, det er lenge til termin s det kommer vi tilbake til.Flott svar er i uke 31 nå, s ville jo være fint vite når man kan komme se seg rundt! Men det ordner seg nok! Som dere sier varierer det vel fra sted til sted
selfangerkjerringa Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ble anbefalt omvisning i november, og jeg hadde termin nå i starten av januar (fødte 4.jan). Det du kan gjøre er å ringe sykehuset direkte og spørre hvordan de bruker å gjøre det Så slipper du å vente på den rare jordmora di - du kan jo risikere at hun glemmer hele greia, eller at du rekker å føde før du får omvisning ,hehe Det er jo ikke aldeles nødvendig å være på omvisning heller ,men personlig satte jeg veldig pris på det, godt å vite hva man har i vente liksom. Lykke til!!!
Lykkelig! :) Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg var på omvisning i uke 31. Jeg ringte selv føden på SIV (Tønsberg), og spurte når det var vanlig å komme på omvisning hos dem. Dette etter at jeg leste på avdelingens hjemmeside at de hadde faste omvisningsdager som en kunne melde seg på. Kanskje sykehuset ditt også har en hjemmeside med info om dette? Det var hvertfall vanlig å komme på omvisning mellom uke 30-35. Andre kom før og etter dette også.
2barnsMamma28 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 fødte på min fødselsdag du da gratulerer forrseten, hva ble det??? ja jeg får nok ringe direkte og høre, vil jo veldig gjerne på omvisningen da!!
2barnsMamma28 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 24. januar 2007 ja oki, vet de har en hjemmeside, s da titter jeg der
selfangerkjerringa Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 det ble ei nydelig jente Nå har vi verdens TO nydeligste jenter! hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå