Gå til innhold

Oktober: SØVN. er gutten min den eneste som våkner så ofte?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei gutten min er snart 3 mnd. han begynner å bli trøtt i 21 tiden men får sjelden lagt han(etter at han har sovnet v puppen min og lempet han over i sengen sin) før v 23 tiden. Han våkner etter en halvtime så oppe en halvtime legger sge igjen kl.12.00 opp kl.01.00 kl.04.00 og kl 06.00.slitsomt.er han den eneste her som våkner så ofte i løpet av natten? Noen råd>? og når begynte dere å gi babyene deres grøt på kvelden? tenkte begynne om en måned tid i håp om at han sover mere om natten. Han sover en del på dagen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han holdt på sånn lenge? At det ikke er økedøgn eller noe? Vil han ha mat hver gang han er våken og? At han er sulten? 3dråper lavendel på pysjamasen skal visst hjelpe med nattesøvn (jeg har ikke prøvd enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt sover fra 21 til 2-3, noen ganger veldig urolig,og jeg våkner bare han vrir seg, deretter våkner han 6 igjen, da vil han ikke ligge i senga mer, så da ligger vi på hver vår sofa, der sovner han som en stein. Har prøvd Lavendel, men det virket ikke på han.

Vi får håpe det blir bedre når de blir litt eldre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde i det lengste at min lillemann var blitt flink og sov det meste av natten. Hadde noen herlige uker før jul hvor han våknet kun ved 4-5 tiden, fikk mat og sov igjen til 7-8 tiden. (Vi legger han kl 19 på kvelden). Men i romjula begynte alt å rakne og nå er han mer krevende enn noen gang.

Vi legger han fortsatt kl 19 - og første sovestrekk er ganske lang. I natt våknet han kl 01 så 03 og 04 og 06 - roet seg ikke med smokken (han skjønner ikke helt vitsen med denne) og måtte få pupp. I tillegg var det to ganger til men da godtok han smokken.

Slike netter er grusomme, jeg blir i allefall utslitt. Lillemann sover på eget rom og vi syns det er bedre selv om lyden av babycallingen noen ganger får meg helt frynsete i kantene når det er slike netter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...