*tingeling* Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Hei! På mandag skal jeg til jordmor for første gang, hva gjør jordmor? kan jeg forvente at jeg får høre hjertelyden til barnet? grue/gleder med, he he
Fire småtroll Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Deilig med kontroll hos jordmor, hun har ikke 15 syke pasienter på venterommet så hun har mye bedre tid. Min jordmor lar deg høre hjertelyden etter uke 14, før det prøver hun ikke, for da kan den være vankelig å finne og det er ikke betryggende hvis det skjer. Hun måler selvfølgelig str på livmor, men mye av den kontrollen går på samtale, hun vet akkurat hva hun skal spørre om og er full av omsorg og gode råd. Ihverfall min jordmor. Føler meg alltid trygg og normal, men alle mine tanker og bekymringer når jeg har vært hos henne.
*tingeling* Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Så kjekt, jeg er 15uker på vei på mandag,så kanskje jeg får høre hjertelyden:) Jeg har vore på kontroll hos fastlegen min,men syns det var utroli kjedeli,hu konne liksom teorien sin,men viste lite omsorg og forståelse for ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå