Monica *rosa og blå* Skrevet 24. januar 2007 #1 Del Skrevet 24. januar 2007 Januar tror jeg er en travel måned.. for her var det lite fart for tiden.. Håper hele flokken vender tilbake når de får tid! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 24. januar 2007 #2 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg er nå her da...hehe.. -sjokkerende ikke sant?? hehe... Men nå reiser vi om 4 timer. Vet ikke om vi har tilgang på internett mens vi er borte... Skal først til hovden i dag til fredag, så reiser vi derfra til odda, så reiser vi hjem søndag. Mandag ettermiddag reiser jeg og gubben til stavanger og tar oss et døgncruise til danmark mens snuppa er hos bestemor.. -Mye farting, men vi liker det litt sånn tror jeg.. Dessuten blir det kanskje ikke så mye reising når vi blir 4? -Jaja, skal ikke love noe der, nei..hehe... Nei, jeg tror folk er ute og nyter snøen jeg...Her er det MASSE snø nå!! Så er jo litt dumt at vi reiser bort når snøen endelig kom... Men snuppa brydde seg fint lite om snøen...Så vi får se hvor mye vi er ute før vi reiser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå