mamseeeen Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 veier ikke 90kilo enda...men det går fort oppover:-( har egentlig ikke brydd meg så mye om vekta, men nå kommer alle de nagative tankene.. lurere på hva andre mener om vekta mi? er jeg feit? osv,osv.... blir gal av disse tankene! med min føste la jeg ikke på meg noe spesielt... men denne gangen er det annerledes... er 163 og veide 70kilo når jeg ble gravid, er i dag i uke 27 å har lagt på meg 9kilo... ikke noe galt i det, men alt legger seg på rompa og hoftene! har veldig breie hofter fra før, men nå ser rompa ut som ei diger låvedør:-( å dette er jeg klar over, vet at jeg har lagt på meg!..men likevell må alle kommentere det... ( du har fått det over rompa ja, må tenke på hva du spiser, ser at du har lagt på deg, blir mye trimming på deg når du har fått ut jenta, du har stor overkropp alt samler seg på en plass ser jeg og er det ikke tungt?) er så lei av disse kommentaren, jeg er jo gravid! normalt å legge på seg da... flere som får slengt slike kommentarer etter seg? er det bare jeg som er hårsår og reagerer på alt for tiden?
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 jeg er egentlig bare lei av folk som veide 70 kg når de ble gravid, og bare nærmer seg 90... det er ingenting gale i det! men alle har vel sine problemer med vekta. Synes du bare skal glede deg over graviditeten, og ikke tenke på vekta før du er ferdig.
mamseeeen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 enig med deg der... å selv synes jeg at vekte er ok,men det ar alle de kommentarene man før høre som irriterer meg... og det får seløvfølgelig enkelte personer til å bli usikkre og føle at de har lagt på seg og blitt skikkelig feit! det er synd det er sånn..å jeg er en av de som sliter med å takle slike kommentarer!!
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Du får se på det sånn : Hadde du sett slik ut som du føler deg, så hadde folk garantert ikke kommet med slike kommentarer! =)
Cam_gutt_4_6 Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Litt enig med Alexi der ;-) Det er ofte de som opprinnelig ikke er så store som får den typen kommentarer.. De evinnelige kommenrtarene er for øverig noe de fleste gravide må finne seg i, eller ta opp med de som kommenterer. -Av en eller annen grunn blir man nemlig fritt vilt for all verdens synsing og meninger når man har en liten en i magen! Hev deg over kommentarene, og nyt livet som gravid! Hvis du er i fin form, så skader det jo ikke å gå noen turer (bortsett fra på glattisen og i spreng-kulda!), men ikke la noen få deg ti lå tro at det er unormalt å gå opp litt i svangerskapet! Jeg er forresten din rake motsetning. Legger på meg alt over brystet og på overkroppen, og har (relativt?)slanke ben og hofter. Trøst deg med at fett over baken og hoftene er mye sunnere, rent helsemessig, og absolutt mere kvinnelig! Har nettopp rundet 100kg i uke 22 nå. Har bare gått opp 2kg til nå¨, og har en plan om å stagnere på 100, helt ut svangerskapet! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå