Sanna&Simen Skrevet 24. januar 2007 #1 Del Skrevet 24. januar 2007 Forslag til pålegg på brødskiva utenom leverpostei mottas med takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosa bolla Skrevet 24. januar 2007 #2 Del Skrevet 24. januar 2007 Hei. Vi har prøvd smør.. funket bra.. første gangen Malin fikk smake brød da.. og så har vi prøvd most banan, så ikke så veldig godt ut, men det gikk ned på høykant, det likte hun veldig godt. Ikke lett med pålegg egentlig, tenker enda.. kommer jeg på noe annet så slenger jeg det inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 24. januar 2007 Takk for tips. Banan er sikkert lurt å prøve ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 24. januar 2007 #4 Del Skrevet 24. januar 2007 prim, tror det var litago primen?! Men er ikke helt sikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 24. januar 2007 #5 Del Skrevet 24. januar 2007 Vet mange bruker Prim, men har hørt at det er mye sukker i primen... Ellers foreslo "tre små" for meg å ta litt eplepurè på brødet. Siden jeg vet at Karsten tåler den fruktpurèen som jeg har gitt ham før kommer jeg til å ha det på brødskiva den første uka. Det vet jeg at han tåler, så da får jeg i første omgang sjekket ut om han tåler brød... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå