Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 tror det..jeg har vertfall tenkt å bruke det
Stirra ner 32+5 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Jeg synes at de ofte er vanskelig å få på de nyfødte. Men har kjøpt noen, liker bedre de med litt løs fot. Som ikke er så stramme.
En liten mamma Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Har iallefall jeg tenkt å bruke på min februar-baby...
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jenta mi er 1 år nå.Har stort sett gått i body og strømpebukse siden hun ble født. Utrolig praktisk.
Oi ..! Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har i alle fall kjøpt det - etter råd fra venninnene. Langermet body og strømpebukse skal visst være et helt suverent antrekk den første tiden. Mye mer praktisk enn stillongs og sokker - sistnevnte sparkes visst bare av. En må bare passe på at strikken ikke strammer over navlen.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 har kjøpt stillongs med fot.. hvis dere skjønner hva jeg mener... ser for meg de er litt enklere å få på enn vanlige strømpebukser..
@nneliten Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Heller "sparkebukser" (myke bukser med fot) enn strømpebukser til nyfødte når en er inne - strømpebukser er så tettsittende og derfor vanskelig å tre på myke "gummiføtter" som nyfødte har. Kommer til å kjøpe noen få ullstrømpebukser til bruk når vi skal ut på kalde dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå