Gå til innhold

100 dager igjen i dag!

coscos

Anbefalte innlegg

Er så glad, i dag er det 100 dager igjen til terminen min den 4. mai! Det er vårt første barn som kommer, en liten gutt, og vi gleder oss veldig!

Føler det er en evighet siden jeg oppdaget at jeg var gravid (tok test med en gang etter IKM pga. tidligere komplikasjoner og skulle rett på medisinering). Og, de første dagene og ukene sneglet seg av gårde. Var så spent på å se om det var liv og om alt utviklet seg som det skulle.

Men, etter ordinær ultralyd, så føler jeg at ukene har bare flydd av gårde. Har satt meg ulike milepæler for å korte ned tiden, og en av dem er 100 dager igjen. Neste blir permisjonsstart, og når jeg tenker etter så er jo ikke det så lenge til. Mye som må avsluttes på jobben, samt at jeg må jo ordne med alle papirene i forbindelse med permisjonen også.

Har heller ikke startet med noen innkjøp til babyen ennå, men har fått litt utstyr av venninner som er ferdig med barneproduksjonen. Shoppingtur til England står på programmet i vinterferien, så regner med å handle litt da :-) Skal bli morsomt!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...