Gå til innhold

April: Haha.. rareste drømmen da!

Anbefalte innlegg

Drømte at Natta og Yaddaline kom på besøk med unger, vi skulle på Brudeshow før vi skulle videre å møte resten av aprilklubben på kino!!

Barna ble hjemme med Tore som var pittelitt fortvilet.. hehe!!

Hele drømmen foregikk i Kr.sund (jeg bor i Molde) og i samme drømmen drev Tore og kjøpte (rød!?!) 96% over internett som smakte bringebær, og den delte han ut til ei annen venninne av meg som satt bak garasjen vår og drakk....

Jeg måtte bare le da jeg skjønte hva jeg hadde drømt... hehe!

En annen natt drømte jeg at jeg var kjeppjaget av mafian i kr.sund (!!!) og hele vennegjengen til Tore var med i den... *kremt* tror ikke jeg vil prøve og analysere den en gang!!

Mange rare drømmer for tiden.. i tillegg så prater jeg i søvne opp til flere ganger om natten, skjønner ikke hva som foregår jeg!! hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7921103-april-haha-rareste-dr%C3%B8mmen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

er du gravid??? hihi... Det var noen særs spesielle drømmer ja!! Man kan le seg i hjel av og til når man husker drømmer... Jeg har født tvillinger -bare at det var ca 6 mnd forskjell på dem!! -Og da måtte vi selvfølgelig også ha et 3 meter langt stellebord!!! Forstå det den som kan... ;)

Og så var jeg en gang Michael Schumacher sin hemmelige elskerinne, og vi måtte løpe nede i kumrør og han hadde robbin hood drakt på... *ler meg i hjel!!!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...