mamman`te2flottegutter Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 får dere plass til voksiposen oppi baggen. jeg har en teutonia kombivogn og jeg får ihvertfall ikke plass. jeg bruker lammeskinn og dundyne. i tillegg er det et litt tykkt trekk over baggen holder det tror dere? det er -8 ute.
mamman`te2flottegutter Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Takk for svar. Han har jo tykk dress på seg også da selvfølgelig også kjenner jeg jo på han at han ikke er kald. Da går jeg ut da.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har simo kombi og har god plass til voksiposen..
mamman`te2flottegutter Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2007 Det er større bag på Simovognen. Baggen min er så liten at jeg får nesten ikke plass til ungen oppi der engang han er 4,5 mnd.
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Tenkte mye på dette da jeg skulle kjøpe vogn, at han ble født på sommeren, og ville trenge større plass i bagen til vinteren, plass til voksipose osv... Så da ble det duo vogn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå