Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Nekter å lade i dag, sannsynligvis pga at den falt i gulvet i går. Den er vel ca 2 år, ikke sikker på om jeg har kvittering... Kan jeg gå til den butikken jeg kjøpte den i-har de registrert kjøpet noe sted? Også evt få den reparert? Lite lysten på å kjøpe ny, både fordi det er dyrt...også er det så mye styr...med nummer/vente på SIM osv osv. Og jeg har mange bilder der inne som jeg ikke vil miste. Men de ligger vel på SIM-kortet kanskje? Hmmm... Hva gjør dere når mobilen svikter? Er jo helt avhengig av den....
Evig singel og lei av det.. Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Om den er over 2 år så er det ikke vits i å levere den inn på garanti/reklamasjon. Å reparere kan bli dyrere enn å kjøpe ny.. repratørene har en helt vanvittig timespris. Å kjøpe ny telefon er ikke styr. Du kan bruke ditt gamle simkort og overføre abbonementet. Du slipper da å vente på nytt sim-kort, og kan ta ibruk telefonen med en gang. Dessuten blir telefonen billigere, men du binder deg for 12 mnd til operatøren.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 MEN..hva gjør dette innlegget på denne siden??? Det har vel ikke så mye med småtroll 2 - 3 år å gjøre kanskje?? Forbrukerrådet er kanskje tingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå