Gå til innhold

Når fikk du mensen tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig og få mensen tilbake? Og er det forskjell på de som har hatt vaginal fødsel og de med keisersnitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er veeeldig individuelt når man får den tilbake. Jeg har ikke fått den enda, jenta mi er 8 mnd nå. Men noen får den en uke etter fødsel! Vet ikke omd et er noen forskjell på fødselsmetodene...

Skrevet

Dette er ikke forskjell mellom "vanlig" fødsel og kesersnitt. Jeg hadde "vanlig" og fikk 0m 6 uker :(

Skrevet

fikk etter 3 mnd. Ammer ikke da, da kommer det fortere tilbake.

Skrevet

Fullammet, men fikk etter 6 uker

Skrevet

Fullammer, har ikke fått den enda. Snart 5 mnd siden fødsel.

Skrevet

fekk den i helgo:( snufs, kjedeli... fullammer endo, er 6,5 mnd siden keisersnitt...

Skrevet

en uke etter fødsel? Hvordan vet de det, da driver man jo med renselsen ennå????

Skrevet

Etter ganske nøyaktig 6 mnd. Vanlig fødsel, og jeg fullammet :o)

Skrevet

guttungen er nå snart 5mnd, har ikke fått den enda, men har variert med utflod da så den kommer vel snart.. ammer ikke omnatten..

Skrevet

Fullammer enda,men fikk den da lillegutt var 3,5 mnd:/Hadde håpet det skulle gå litt lengere tid....

Skrevet

fullammet og fikk den etter 2 mdr

Skrevet

Jeg fullammet og fikk mensen 4 uker etter fødselen!

Skrevet

Fikk den i går - nesten 7 måneder etter fødselen. Jeg har ventet på den lenge, i og med at jeg ikke har ammet på natta siden rett etter fødselen. Det har kanskje ingen betydning?

Etter forrige fødsel fikk jeg den etter 8 1/2 måneder, enda jeg ammet mer jevnt utover døgnet da. Ventet dessuten lengre med fast føde denne gangen - nesten 6 måneder.

Skrevet

Thihi - på nyttårsaften av alle dagar (komme nok te å huska det ja)

9,5 mnd etter fødsel

Skrevet

Jeg fikk tilbake mensen med en gang jeg sluttet å amme om natten,da var lillegutt 9 måneder

Skrevet

Tulla ble født vaginalt, er 8,5 mnd, fullammes, og jeg har ikke fått tilbake mensen:-)

Skrevet

Jeg fødte vaginalt, fullammer og fikk tilbake mensen etter ca 7 uker.

Skrevet

mm og mme og fikk mensen nå for to uker siden, DRITKJIPT.... Lillegutt er 6 mnd gml.

Skrevet

fikk det ca 2mnd etter fødsel, tror hvertfall det var det.. ellers lurer jeg veldig..- har nesten sluttet å amme, har bare litt melk i den ene puppen så ammer bare tre min før hvert måltid.....så det var sikkert det... husker jo søren meg ikke hvordan mensenblod ser ut lenger jeg...

Skrevet

3,5mndr fullammet.. helt til den dagen jeg begynte å gi tassen litt mme så fikk jeg mensen

Skrevet

Nøyaktig 3 mnd etter fødsel:( Og jeg som trodde jeg kunne slippe den en stund. sukk...

Skrevet

hun er 11 mnd og fremdeles ikke mensen enno..hehe

Skrevet

Fødte vaginalt, ammet i 1 1/2 uke, da tok melken slutt, fikk mensen etter 1-2 måneder... :( kjempekjipt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...