Gå til innhold

Åssen forhold har dere til barnetsfar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har vi det helt topp og vi deler alt...

Lille nurket er like mye hans,som mitt og skal jeg noe så har han nurket og omvendt.Skulle bare mangle etter min mening.

Samme med penger,mine penger og hans penger finnes ikke.

Så vis nurket trenger noe og så klart har råd til det kjøper vi det

Men det jeg skal frem til er følgende

Et vennepar av oss har også en lite bebis som oss

Der har han kjøpt de store tingene som bilsete,vogn,og seng ol

for han har mer penger en henne.

Men da må hun stå for "alt"det andre tils det på en måte er betalt seg opp mot det.Og det ente med at alle klærne til gullet hennes var for små men hun hadde ikke rå å kjøpe nytt.

Og for en stund siden skulle vi venninene ut på byen,men da kunne hun ikke være med fordi hun ikke hatt blitt med han på fest sist for de hun ikke ville la gutten hennes ligge borte.Det var ikke populært pga det-men da er jo han hjemme med nurket.

Hører med historien at det kan gå dager innen han ser nurket,går ikke inn å titter til han engang vis han har jobbet seint.

Uff,er det jeg som synes det virker veldig rart å ha det sånn?

Unner man ikke hverandre sånt,blir jo ikke ofte byturer nå og det har gått 8måneder så det er jo på tide å kunne få gå ut

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det litt som dere. Vi deler på alt ansvar(selv om det er jeg som tar henne mest)

Men vi har ikke felles penger dvs vi har en matkonto som begge setter penger inn på, den bruker jeg til mat,bleier,smokker og f.eks apoteket til jenten osv.

Er matkontoen tom bruker jeg mine penger, er der tomt ber jeg om penger fra han...

Skrevet

Det hørtes rart ut spør du meg. Her har vi det som dere, vi deler alt og passer såklart vesla når den andre skal noe. Men av naturlige årsaker har det vært mest gubben som har vært ute på vift he he, men det er aldri noe problem de gangene jeg har vært ute på noe heller. Det er som du sier viktig å få andre impulser også, enn bare hverandre og bebien - særlig etter 8 mnd (som vi har her) merkes det at det er viktig for trivselen! Har du snakket med henne om det? Hva sier hun?

Skrevet

Det hørtes veldig rart ut..Alt her er vårt, både barn, penger og problemer..Skal en av oss noe er den andre hjemme med barnet vårt, vi tar alle babyavgjørelser i fellesskap og hvilket bankkort som er i hvem sin lommebok varierer :) Stoler da på hverandre her..

Det er jo sånn det må være når man skal dele livene sine og ha familie sammen..

Skrevet

Vi deler alt, selvsagt. Vi er jo en familie:-)

Skrevet

Mannfolk!!!!

sikkert enebarn,vet ikke å dele med seg.neida men noe må det være.

Man er en famili,og da deler man bare!

vi har det også sånn at jeg kjører den nyeste bilen,så tar han den gamle.

Som han sier er det viktigere at den bilen barna er i den beste.

Og ja,mannen min har vært mer ute enn meg men sånn blir det jo.

Men skulle jeg villet gå ut med venniner så hadde jeg jo gjort det,han hadde jo tatt ungene han da-hans barn også.Hdde ikke vært et spørsmål bak engang så lenge alt ligger til rette til det.

Skrevet

Man bare unner kjærsten/samboeren,kona å gå ut når ho først har gått 9mnd gravid-fødet ...og 8mnd etter ikke få lov å gå ut???

Snakk om egoist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...