Gå til innhold

Er det på`n igjen nå ?????


mummiboy 21.07.06

Anbefalte innlegg

 

Lillegutt har nå sovet hele natten i 3 uker, og det har selvsagt vært som en drøm :)

Men i natt så har det vært myyyye styr, hylskriking opp til flere ganger. Holdt det gående fra 12 til 1 før han sov til 6 igjen, sovnet heldigvis etter et kvarter og sov da til 8.30.

Blir så fustrert når jeg endelig har fått en rutine ( Håpte jo på d ) men har hele tiden sagt " så lenge det varer".

Tror ikke han var sulten , virket nesten som han var litt redd ( skikkelige hyl ) El tror dere jeg nå gi han enda mer mat ?

Får 2 grøtmåltider og 3 flasker med mme ( 150 ml), kanskje jeg må begynne med middag?

Eller kanskje det bare var et bitte lite tilbakefall ?? :)

 

off it`s hard to be a mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amanda har også sånne netter innimellom, selv om vi har rutine på ting. Stort sett sover ho fra åtte til ca. ett, så pupp, og sover til ni. Noen ganger knaller hun til og sover fra åtte til åtte-ni i ett strekk :) Men poenget var at hun noen netter skriker og vil ha pupp i ett sett, uten at det er magevondt eller noe.. Så vi må vel bare innfinne oss med at det bare er sånn. Mulig det har noe med utvikling å gjøre, eller kanskje vonde drømmer eller tenner.

Fortsett med samme rutinen, så går det sikkert fint inatt! Jeg synes ikke rutinene blir ødelagt av ei sånn tullenatt.

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...