mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 hei inatt da jeg våknet og skulle på do, gjorde d vont å knipe i gjen hendene mine, de var oppblåste som ballonger...fingrene var ikke til å kjenne igjen.bedre nå på mrgn siden..jeg er idag 17+6 er dette normalt? har i tillegg de siste kveldene gått å legt meg med dundrende hodepiine..tror da jeg drikker godt nok, går med ei vqann flaske hele tiden. skaø på Ul og sjekk på lørdag.. ha en fin dag, håper noen kan svare meg
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2007 sist jeg varå sjekka 120/80 som er normalt
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg fikk vann i kroppen når jeg var tre mnd på vei denne gangen. Er nå i uke 28 og det er slik at jeg ikke kan gå mye i løpet av dagen da det blir veldig ille og beina blir som tømmerstokker. Jeg har økt i vekt 19 kg til nå men mye av dette er vann. Har hatt vann ved tidligere svangerskaå også men da kom det på slutte. Det er vel ikke noe fasit på dette men noen får og andre ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Kanskje ikke før timene/dagene etter at babyen er født...
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. januar 2007 ok men synes ikke d virker som jeg har mye eller noe vann i kroppe nå på dagen bare i natt, kan jo være for at jeg lå, mindre blodsirklausjon eller noe ut i hendene, var kun hendene jeg var hoven i. ellers har jeg gått opp ca 3 kg til nå i uke 18
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Du vil merke om det er vann.. Jeg kan flytte det rundt i beina mine og det er ikke noe godt. Får håpe du slipper dette selv. Lykke til videre.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. januar 2007 hadde mye vann i kroppen sist, men ikke før mot slutten eller kanskje fra uke 20 var d vel når jeg tenker meg om..jaja, man får bare venne seg til det og ta d med et smil selv om d er ubehagelig. takk og lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå