Gå til innhold

når kommer vannet i kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

inatt da jeg våknet og skulle på do, gjorde d vont å knipe i gjen hendene mine, de var oppblåste som ballonger...fingrene var ikke til å kjenne igjen.bedre nå på mrgn siden..jeg er idag 17+6 er dette normalt? har i tillegg de siste kveldene gått å legt meg med dundrende hodepiine..tror da jeg drikker godt nok, går med ei vqann flaske hele tiden.

skaø på Ul og sjekk på lørdag..

ha en fin dag, håper noen kan svare meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel komme når som helst.

Skrevet

hvordan er blodtrykket ditt?

Skrevet

sist jeg varå sjekka 120/80 som er normalt

Skrevet

Jeg fikk vann i kroppen når jeg var tre mnd på vei denne gangen. Er nå i uke 28 og det er slik at jeg ikke kan gå mye i løpet av dagen da det blir veldig ille og beina blir som tømmerstokker. Jeg har økt i vekt 19 kg til nå men mye av dette er vann. Har hatt vann ved tidligere svangerskaå også men da kom det på slutte. Det er vel ikke noe fasit på dette men noen får og andre ikke.

Skrevet

Kanskje ikke før timene/dagene etter at babyen er født...

Skrevet

ok

men synes ikke d virker som jeg har mye eller noe vann i kroppe nå på dagen bare i natt, kan jo være for at jeg lå, mindre blodsirklausjon eller noe ut i hendene, var kun hendene jeg var hoven i.

ellers har jeg gått opp ca 3 kg til nå i uke 18

Skrevet

Du vil merke om det er vann.. Jeg kan flytte det rundt i beina mine og det er ikke noe godt. Får håpe du slipper dette selv.

Lykke til videre.

Skrevet

hadde mye vann i kroppen sist, men ikke før mot slutten eller kanskje fra uke 20 var d vel når jeg tenker meg om..jaja, man får bare venne seg til det og ta d med et smil selv om d er ubehagelig.

takk og lykke til du også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...