Gjest Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 usikker på sånne ting.. HUn er 6 mnd, har vært forkjøla(nå er det mest ekkel hoste) Det er -7 grader her idag.. Hvis jeg pakker henne godt inn er det greit å gå tur da? Bør jeg da henge noe foran?
glad_jenta Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg gikk tur i går jeg ja.men var bare 3-4 minus da.å han er forkjøla.han lå å sov da.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Dattern min på 4 1/2 mnd er også forkjøla har kjempe ekkel hoste. Jeg holder henne inn. Nå vil jeg at hun skal bli frisk. Andre forkjølsen siden nyåret:(
storesøster og lillebror Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Her er vi også på runde to m forkjølelse. Frøkena er 3 måneder. Var hos lege i mellomjula pga at hun var tett og hostet. Han sa at d bare var godt m en luftetur. Men i jula var d ikke like kaldt som nå. Er 10 minus her i dag. Er bare inne, var d i går også. Håper at forkjølelsa skal gå fortere over. Forrige gang tok d to-tre uker.. Så hun har ikke vært lenge frisk før hun startet på igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå