Gå til innhold

Det er helt utrolig h vor mye man får gjort når knøttene sover...


Hanne og jentungen

Anbefalte innlegg

Sigrid sovnet klokka 0830 - siden da har jeg: Slappet av med frokost og te. Tatt ut av og satt inn i oppvaskmaskinen. Satt på en tørketrommel og fullt på en ny klesvask. Kokt opp flasker og pumpe. Samlet sammen 3 store sekker med søppel og båret ut i sneen (Vi har i ammetåken glemt å sette ut søppeldunken 2 ganger på rad og her hentes den sorte dunken kun annenhver uke, dermed har vi generert endel søppel kan man si) - Jenta sover ennå og jeg bruker de siste minuttene til hun våkner på å sitte på DiB:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig deilig... Også føler man det så godt etterpå, når man får gjort litt..:) Så har man så mye mer overskudd til de små når man føler at man har gjort noe nyttig hjemme... Sånn føler jeg iallefall...

Lillemann hadde sovedøgn i går han da, så han sov bortimot hele dagen, bare avbrutt av mating og litt kos..:D Og må jo si at det er deilig.

Har jo hatt noen supre dager her nå hvor han har sovet lenge og spist godt, og jeg har bare ammet han...:) (Bortsett fra kveldsmaten da).

Har masse overskudd nå kjenner jeg, og det er bare herlig å være mamma til lille Gabriel!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så godt!!! Jakob har begynt å ha en formiddagslur han også- og da får jeg spist og lest her- så får jeg stelt meg ferdig, hengt opp klær og ryddet litt- er så deilig, da klarer jeg å slappe mer av også jeg, når det ikke ser helt bomba ut her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!!

 

Jeg har vært og tatt sol (har hatt småtten med i vogn inne på rommet sammen med meg), dusjet og ordnet meg, ryddet på badet, brettet to maskiner med klær og tatt noen telefoner jeg skulle tatt for leeenge siden! - og han sover fremdeles. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...