Gå til innhold

noen som har prøvd Simplex øyesalve mot såre brystvorter?


Yulia

Anbefalte innlegg

Bare lurer jeg:) Mamma har en venninne som er jordmor- og hun anbefalte denne salven. Jeg er litt skeptisk til salver jeg...men nå er jeg så sår på den ene puppen at jeg tror jeg må prøve noe snart :-O AUAUAU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

jeg fikk den på sykehuset pga såre brystvorter, men syns ikke den hadde noen særlig effekt.

Gikk på apoteket og spurte om hjel, og hun fant en krem som heter Unguentum M. Er ikke sikker på hvordan dt uttales:)

Denne kremen er ikke farlig for barnet når du ammer(den er spiselig).

Denne kremen fungerte iallfall veldig mye bedre på meg :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk den på sykehuset når jeg fikk såre brystvorter. Sårene grodde ganske fort, i løpet av noen få dager, men om det hadde noe med salven å gjøre vet jeg ikke. Den er helt ufarlig for babyen så den gjør i hvert fall ikke noen skade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrakk simplex ovenfor purilan..syntes tig grodde raskere. men det som fikk det til å gro var å ta på bacymysinsalve og ikke amme på puppen på 4timer etterpå ca (er sikkert ikke spiselig) - gjorde det to ganger og det var definert myye bedre. zink hjalp oxo men det er jo ikke like lett å få av før ammin - og ble sårt av å vaske det av igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...