Gå til innhold

Noe galt??


Apple3

Anbefalte innlegg

Jeg er i 11 uke og har hatt symptomer som tretthet og ømme bryst. Nå har jeg nettopp vært syk med omgangssyken, feber og verk i hele kroppen,og nå er har jeg ikke ømme bryst lenger. Fikk en uggen følelse av at noe er galt. Vet dere når slike symptomer går over, kan man høre hjertelyd så tidlig eller må jeg på UL for å sjekke om alt er ok? Noen som vet??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia.

Tror mange opplever at de første svangerksapssymptomene blir mindre når de nærmere 2.trimester, så det er kanskje ikke så usannsynlig at du merker mindre nå? Husker jeg hadde omgangssyke som du da jeg var 9-10uker på veg med førstemann, og det gikk kjempefint. Men ta kontakt med lege eller jordmor du, kanskje de kan berolige deg litt. Ikke kjekt å gå sånn og bekymre seg... Om du kan høre fosterlyd så tidlig avhenger av hvordan fosteret/morkaka ligger, det er vel først etter uke 15-16 det forventes at man kan høre det med vanlig doppler. Be om henvisning til ul du, så får du se hvordan lille spiren har det. :-)

 

Ps. mine symptomer varierer litt fra dag til dag, enkelte dager er brystene kjempeømme, dagen etter kan de være helt som før, tror dette er helt normalt.

 

Ønsker deg lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei....fosterlyden kan man få hørt fra uke tolv...selv hørte jeg den fra uke 11....tror nok ikke noe er galt...ville heller engstet meg hvis de kom noen blødninger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord:) Har ingen blødninger eller smerter og håper dette bare er inbildning. Har fått to friske barn fra før så tenker nok litt på hvor heldig jeg har vært til nå:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...