doble Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Det er jeg... Har egentlig litt papirarbeid som skal gjøres...men er ganske så kvalm og sliten og vondt her og der...Syte Syte!! Har vært gjennom en lang sykdomsperiode med min datter, og nå er jeg blitt forkjølet og. Bare hoster og er varm og kald om hverandre.. Har nesten ikke sovet de siste ukene. Føler at det begynner å røyne på ja... Snakket med jobben og legen idag. Skal til lege på mandag, og får sykemelding fra idag av, og jobben har sperret meg for oppdrag ut Februar!! Deilig å få hvilt litt... Jeg høres kanskje ut som en unnasluntrer... men som sant er har jeg ikke tenkt til å slite meg ut for denne jobben..Og nå ER jeg faktisk helt utslitt!! Men nå har der seg sånn at jeg er selvstendig næringsdrivende, og jeg bestemmer dagene selv. Kan jo bare ta meg fri...Men da blir det ingen penger heller... Og det MÅ vi ha siden mannen min studerer 100%! INGEN lider under at jeg er sykemeldt heller. Driver helt alene og "konkurerer" med andre fotografer. Så da blir det bare mer på de andre. Eneste er at de jeg jobber for, må få tak i fler fotografer som vil jobbe for dem. Men det er ikke noe problem! Spørsmålet er hvor lenge jeg orker å gå hjemme da! Er jo en litt rastløs person, som MÅ gjøre noe hver dag. Men nå orker jeg rett og slett ikke mer... Men er ikke noe vits for meg å sykemelde meg bare en periode, da jeg ikke får penger før etter 17. dager... Ideelle er å være sykemeldt helt til fødsel i Juni...DET er leeeenge det.. Huff ...ja ja.. Men dette er mest sannsynelig siste gang jeg er gravid også. Så jeg skal bare NYTE denne tiden med den lille i magen:D Dette ble jamme mye om meg gitt...HeHe ..måtte bare få ut litt. Noen andre som er selvstendig Næringsdrivende her? Andre som er hjemme for tiden? Noen i Vestfold kanskje??
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Heisann, er hjemme jeg å, å har vert siden desember. Har prøvd å gå på jobb et par ganger, men har bare måttet gi opp. Kvalm og veldig sliten hele tiden. Arbeidsgiver ringte meg tilslutt å sa at hun syns jeg skulle sykemelde meg resten av svangerskapet, mest med tanke på at det er en veldig stressende jobb og ingen mulighet for tilrettelegging. Kvalmen er nesten vekk nå, men er veldig sliten. Har dager innimellom jeg føler meg fin, så liker å kose meg og skjemme meg selv bort litt da Er forresten født og oppvokst i Vestfold, nærmere bestemt Larvik, men bor i Kristiansand nå.
VinterSol+2 Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 ja! jeg er hjemme i dag. Skulle vært på forelesning klokka åtte, men det var ikke snakk om.. bare lå i sengen til klokka var 12, og hadde vondt her og vondt der og følte meg fæl.. etter en dusj og litt mat føler jeg meg jo bedre, og burde tatt i et tak med studiene, men i dag er overhodet ikke noen god dag for meg altså... vet ikke hva det er med meg, men har en skikkelig sutrete-vondt-i-kroppen-og-være-negativ-dag i dag! Får vel skylde på hormonene da.. eller noe sånt.. blæh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå