Gå til innhold

Gammel voksipose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gammel voksipose som jeg nå har bestilt nytt trekk på. Men så begynte jeg å tenke på om det ville vært like greit å kjøpe helt ny. Den gamle er kanskje 10 år og vel så det! Jeg kjøpte den brukt til førstemann for 6 år siden. Jeg hadde tenkt å rense den, selvfølgelig, og så få nytt trekk. men vil det lønne seg? Er den gamle for gammel? Om noen har erfering/synspunkter på dette, hadde jeg vært veldig glad for tilbakemeldinger. Om den ikke varer evig, hadde det vært greit å gjøre om bestillingen på trekket nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal arve en av søstra mi, som kjøpte den til et av sine mange barn, jeg tror det er han som er 17 nå. Jeg tror nok ho har brukt den til de to hun fikk etterpå også, de er 13 og 9 år. Og kanskje har noen andre lånt den også. Det gjør vel ingenting, hvis posen er hel og fin?

Skrevet

Nei, gjør sikkert ingenting. Men den kjennes litt kompakt. Men kanskje det er bare en fordel???

Skrevet

Jeg var inne på det samme.. Men kjøpte en ny pose med lammeskinn, fordi jeg synes voksiposen er så stor...

Nå koster andre praktiske poser like mye som et nytt trekk til voksiposen..

Har vasket den gamle voksiposen.. så den kan brukes til neste vinter. (Bor i Oslo, termin i mars) Trenger egentlig ikke ny pose før til neste vinter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...