Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 på et nytt sted å bo, og det går ut halv elleve. Jeg er så spent at jeg holder på å gå på veggen. Kan liksom ikke ringe noen heller for å prate tiden vekk for da får jo ikke megler tak i meg. Jaja, da fikk jeg litt ut i allefall :-)
2_TETTE Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Ja???Hørt noe enda eller? Lykke til uansett
SaNdRa & RiNa Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Åh, så spennende! Vet hvordan du har det! Håper ingen gikk over ??!! Vi 'vant' budrunde igår, men det er forkjøpsrett der så vi må vente helt til 6 februar!!!!!!! Holder på å gå på veggen allerede jeg, kan liksom ikke være helt glad enda... Lykke til da:o)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Ny frist ti over elleve (så de andre får med seg den forventede renteøkningen..)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 det var nok desverre noen rikere enn oss som også hadde lyst på.. jaja, det kommer flere tog som man sier. Inget nytt sted å bo idag:-(
SaNdRa & RiNa Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 ååååååååå... Det er så kjedelig! Men vent skal du se, det dukker nok opp noe snart igjen ) Kanskje det er enda finere til og med!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå