Gå til innhold

amming og nutramigen?

Anbefalte innlegg

Får ikke til å pumpe, men fullammer.

Må desverre inn på sykehus til ett lite operasjonsinngrep. Vesla på 2.5mnd må da for første gang i sitt liv få mme 2 måltider.

Vi har ingen sykdom/allergi i familien, men jeg har vært veldig opptatt av at hun skal (helst) ha kun mm. Jeg ønsker da å gi den aller beste mme jeg kan gi, som er mest skånsom og mest mulig lik mm (selv om det ikke kan bli likt).

Pris spiller ingen rolle, hun skal uansett ikke ha mye. Er nutramigen ett godt valg? Eller er det noe annet som er bedre? Spurte på apoteket, de mente jeg kunne gi "vanlig" mme, men det vil jeg ikke. Ønsker da å gå tilbake til apoteket og be om ett bestemt merke.

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7919619-amming-og-nutramigen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du... Jeg trodde også at jeg ikke fikk til å pumpe ut en dråpe melk. Holdt på en hel ettermiddag og fikk ikke ut noen ting -- men hver gang jeg la ungen til brystet så klukket det mens han drakk, og han fikk melk i munnvikene.

Det som funket veldig bra for meg var å pumpe det ene brystet mens barnet drikker av det andre .. gjerne om morgenen når man har masse melk. Det funker på meg, selv om mannen min måtte hjelpe meg i begynnelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...