Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Er i uke 33, våknet i natt av at jeg fikk stikninger nedentil (varte bare kort stund), deretter fikk jeg korsryggsmerter etterpå. K.r.smertene varte vel et par minutter. Tenkte på at dette kanskje er festesmerter? Ellers: 1. Kan hodet feste seg uten at manhar smerter/uten at man merker noe i det hele tatt? 2. Dersom hodet har festet seg, kan det da senere løsne, slik at man må vente på at det fester seg på nytt, eller sitter det som støpt når det har festet seg? 3. Har lest om festeblødning, mange som har opplevd det/er det vanlig el uvanlig?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Festeblødning har med begynnelsen av svangerskapet å gjøre, altså når egget fester seg til livmorveggen, og ikke noe med feste av hodet å gjøre:) Hodet fester seg nok oftest uten at man merker dette, men det er nok veldig individuelt. Om hodet kan løsne igjen vet jeg faktisk ikke svaret på, men det kan du sikkert bare ta en rask tlf til en jm eller lignende så får du svar på det:) Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 jeg hadde masse stikninger i underlivet i langtid før barnet festet seg, varierer hvor fort de fester hodet. men når hodet er festet så er det festet .tror ikke det kan løsne. festeblødning hadde jeg ikke men tror noen kan få det når den befruktede egget fester seg til livmora.(ikke når hodet fester seg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå