Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 har hatt sex i natt og, har dette ca et døgn etterpå før det gir seg, masse kynnere, murring nederst i rygg, nedpress og sammentrekninger i mage/ livmor, men desverre ingen fødsel. slik er det hver gang, er det modningsrier? uke 38,
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 trodde ddet hjalp med sex, eller må en ha det mange ganger i døgnet for å sette igang? orker ikke å slite meg ut med å skrubbe hus og vinduer eller ta lakserolje osv.. skal ha krefter igjen til fødselen og ønsker meg en fin opplevelse da.
Nr3 fikk en gutt Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Hjalp med sex med begge mine forrige :-) fra da tok det bare 1 1/2 døgn. ligg me beina høyt så spermen "får virke" over natta,,,ehhh hørtes "grose" ut,men hjalp på meg,hehe Tok ik så lange tia før murringa i ryggen ble sterkere og sterkere.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 har ligget med fotene høyt og på ryggen, men alt gir seg liksom etter 1 døgn med murring og vondter. mannen min tør knapt gi meg noe, når han ser hvordan jeg har det dagen etter. mens jeg sier det går bra, vil gjerne møte den lille
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 om æ dusje så hete det sæ at kjenne mindre te vondtan, er det varmvannet som demper/ skjuler smerten, eller blir smerten bare redusert av det og at en kan miste riene på den måten?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Husk at normalt skal man gå ca 40 uker, så da er det antakelig bare ikke klart ennå.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Når dere har hatt sex og evt lagt med beina høyt i et kvarter klarer dere da å sove uten å gå på toalettet?synes det er ubehagelig når det er så fuktig etter sæden, jeg må gå på toalettet også tar jeg på meg en truse for det renner jo mere ut om natten også....
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 ligger sål enge jeg klarer før jeg må på do. kjenner disse murringene enda, vil liksom ikke gi seg og blir verre av å legge seg nedpå/ slappe, tror jeg skal ut å gå meg en tur og håpe noe skjer snart.men det er vel falsk alarm som vanlig. hadde vært så mye lettere å vite om jeg ikke har hatt denne murringen. da hadde jeg vel kjent med en gang noe er på gang, nå blir det at en tenker falsk alarm hver gang det starter. vondtene blir jo vondere for hver gang.
mayaya Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Dersom varmvann stopper riene, er det bare maserier, sa jordmoren min.. Dvs, dersom jeg skulle framprovosere noe, men ikke er klar for det, vil det bare komme maserier som ikke egentlig fører til noe... Og dette vil jeg oppdage dersom jeg lindrer det med feks varmvann, og de forsvinner... Da er det bare å vente et par dager og prøve igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 de gir seg ikke, det holder på konstant. er liksom bare plagsomt. begynner å bli mektig lei,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå