Gå til innhold

Lenn - Hvilken Allianceapotek var du i kontakt med??

Anbefalte innlegg

når du fikk tak i Berberis Fructus? Har prøvd flere stk - men de vet ikke om dette og det siste sa de ikke fikk tak i det pga. noe feil på pakningsvedlegget som måtte godkjennes først. Hvilket Apotek brukte du?

Går det bedre med deg forresten?

Fortsetter under...

Gir meg selv lov til å svare jeg.

Jeg ringte et Vitusapotek. Som bestilte det til meg fra hovedlager.

Apotek 1 fører det ikke. (Har noe med lager og varesortiment ellers å gjøre)

Jeg snakket med de i oktober/november.

Da var det bare 3 flasker igjen i landet. De viste ikke når de fikk inn igjen et nytt parti, siden hovedlageret nede i et eller annet land var tomt og hadde lange lister.

Men leste et eller annet sted her inne at de som fører det fra DK, har fått inn igjen nytt nå. så det har vell rettet seg igjen da?!

Hvordan går det med deg?

Hvor er du i prossesen?

Hei! Takk for svar...Og gratulerer forresten! Dere har klart det selv, ikke sant? Hva sier blodprøven din?...Gravid? Helt utrolig!

De har som du sier fått inn igjen nytt parti i Danmark i dag og jeg er blitt lovet at de sender i dag. Vet bare ikke om jeg får det i tide? Vet du når man skal starte med det?....Hva som er best?....

Jeg begynner med sprøyter i dag - så nå nærmer det seg. Håper jeg kommer meg helskinnet gjennom rugeperioden, den er ikke noe gøy!

Lykke til med deg!

Såg en prikk på ul på torsdag. Skal inn på ny ul i morgen.

Nerver i høyspenn her.

Jeg synest å huske to dager før innsetting. Men er ikke sikker altså!

Har du prøvd å søke etter det på nett? Mener jeg fant en god del info på en god side. Men husker ikke hvor :/ Kanskje noen andre husker. Ble lagt ut her inne.

Har noen spennende uker forran deg du også da :)

Lykke til!

Hei Tinna .o)

Joda det går da framover her...men selv om kroppen leges dag for dag, så jobber tankene på spreng... Når vi nå har mistet 4, så gjør man seg noen tanker, ikke alle er like konstruktive. Må innrømme at denne gangen har det blitt en del "Faen heller, hvorfor??" osv..... Og er ganske sint på gynekologen min, som nå har forspilt sine sjanser...etter at han har gjort noen "brølere" (mildt sagt) så bytter jeg lege.............

Jeg bestilte på Alliance apotek på Lillehammer........

Det var i slutten av september, så det spørs om dette med at det er utsolgt osv skjedde etter den tid.

Håper du får tak i da :o)

Bra med deg forresten?

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...