Gå til innhold

Lykkelita med gutt i magen.

Anbefalte innlegg

Hei du...

Bare koselig at du la meg til på msn.

Hvis du har noen sp.mål så må du bare komme med dem så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan.

Og det med at du ikke vet helt hvor du skal føde så får du nok hjelp til å finne det ut sammen med legen din eller jordmor.

De er der for å hjelpe deg vettu!

Lykke til da vennen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7919402-lykkelita-med-gutt-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann! :) jeg oppdaga ikke denne traaden foer naa jeg! :) skreiv litt i den andre for aa forklare litt bedre! :)

Saken er at mannen min er engelsk, og det har vaert vanskelig for han aa faa seg jobb her i norge (ihvertfall en skikkelig jobb som er relevant for utdannelsen hans). I tillegg fikk vi vite like over nyttaar at huset vi bor i naa skal selges, saa vi maa flytte. Vi gaar fortsatt og haaper at min kjaere skal faa seg en jobb slik at vi slipper aa flytte saa lang. :) Saa, jeg har jo foedeplass paa ahus, men det er nok tvilsomt at vi vil bo her naar den tiden kommer. Vi har bestemt oss for aa se det an frem til begynnelsen av mars, og saa flytte nordover til familien min om han ikke har jobb innen den tid. Vi maa uansett vaere ute av leiligheten innen 1. april, og jeg gaar ikke ut i permisjon foer den tid, saa jeg vet ikke helt jeg. :) Men naa har jeg vaer 100% sykemeldt i 3 uker pga ryggen, saa faar se om at den blir bedre... :)

Derfor er ting litt kaotisk for tiden, for aa si det saann. Men det gaar fint, proever aa ikke gruble saa voldsomt paa hva som kommer, jeg faar nok foede innomhus uansett satser jeg paa! :) hehehe

(har engelsk tastatur, saa det blir litt mye ae, oe, og aa)

Heisann! :) Jeg oppdagen ikke denne traaden foer naa jeg! Er litt smaafjern for tiden. :) Jeg skreiv litt i den andre traaden for aa proeve aa forklare litt mere...men veit ikke, tror kanskje ikke jeg fikk det helt til! Saa jeg proever naa jeg. :)

Saken er at huset vi leier i naa skal selges, og vi maa flytte innen 1. april. Mannen min (som er engelsk) har hatt litt problemer med aa finne en jobb som er relevant for hannes utdannelse her i norge (litt spraaklige utfordringer), saa vi har bestemt oss for aa vente en maaned til og se om han faar jobb, hvis ikke vil vi flytte hjem til min familie i nord. Jeg skal jo uansett ut i permisjon fra min jobb, saa det er jo ingen ting som holder oss her. Saa, jeg har foedeplass paa ahus, men siden vi ikke vet hvor vi vill bo naar lillegutten kommer saa vet jeg heller ikke hvor jeg skal foede. :) Men jeg regner med at det vil ordne seg etterhvert. Faar helt sikkert foede innomhus, tror du ikke det? :)

Jeg har sikkert masse spoersmaal, men vet ikke helt hva jeg skal spoerre om. Har lest litt i hefter og boeker for aa forberede meg paa alt som skal skje med kroppen min...men jeg foeler meg like dum! Regner ikke med at dette er noe jeg kan forberede meg paa. det blir som det blir tenker jeg!

(jeg har forresten engelsk tastatur paa pcen, saa jeg beklager at det blir litt mye ae, oe og aa)

heheh ja, det gjoer det helt sikkert! Ut skal han, det er ihvertfall sikkert og visst! :) Jeg er 25 (blir 26 senere i aar), og du er 23? Hva jobber du med da? Jeg er laerer (det skulle man ikke tro en rotekopp som meg kunne bli).

Annonse

Ja,jeg er 23 enda,blir 24 i april.

Jeg har ikke kommet meg i land med en utdannelse enda,men skal studere sykepleier til høsten og håper på at det blir min utdannelse.

Har du fått en fin fasong på magen din?

Hvor er du fra opprinnelig?

d bi sekkert kjempebra d! :)

magen min ja... Den vokser jo da. Jeg syns jeg vaaktna en morgen i desember ogsaa var den bare der. Siden har den vell vokst en del. Men de fleste syns ikke jeg har saa veldig mye mage til aa vaere 6 maaneder paa vei. eller de sier naa det ihvertfall. :) Jeg var jo ikke akkurat superslank da jeg ble gravid (veide 60 kilo og er 160 cm) saa jeg regner med at jeg vil se noksaa rund ut etterhvert! :) men sf maalet i uke 25 var midt i, saa jeg er vell ganske normal tenker jeg. du da? Jeg syns gravidmager er saa utolig flott, saa jeg gleder meg til min blir litt stoerre jeg! :)

Vet du hva dere venter da? Her blir det en liten gutt!

Jeg kommer opprinnelig fra ei lita bygd utenfor Mo i Rana, saa om det blir flytting nordover ender vi nok opp der. :) Det er en flott plass saa det gjoer jo ingen ting. Hvor bor du igjen? Jeg glemmer alt saa fort, fikk beskjed paa jobben at jeg hadde kommet i ei tidlig ammetaake... SKREMMENDE! :)

Jeg får også høre at jeg ikke er stor til å være 6 mnd'er på vei.

Jeg var heller ikke noe lita fra før da jeg ble gravid,jeg er 180cm og veide over 80kg,men det hjelper seg nå,nå er det bare magen min som er rund,resten er slankt. Heldigvis for det.

Ja,gravidmager er veldig flotte! Ikke noe annet å si om det!

Jeg gleder meg også en del til magen blir større.

Men jeg har jo bekkenløsning så jeg håper ikke den blir verre,for jeg har skikkelig problemer med å gå for tida og er like vondt å sitte.

Jeg er opprinnelig fra en liten by som heter Tvedestrand som ligger på Sørlandet,men er bosatt i Porsgrunn og har bodd her siden 2002.

Nå lengter jeg tilbake til hjemstedet mitt og håper ikke det blir så altfor lenge til vi flytter tilbake.

Ja, jeg har samme problemet. enkelte dager greier jeg ikke gaa. andre dager er ikke saa ille.

Ja, jeg kjenner at det er mere viktig aa ha familen naa som det kommer en liten en! :) Faar se hva det blir til. men uansett saa blir det fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...