Gå til innhold

BIM-treff Oslo februar og mars.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå lagt ut påmeldingslister til treff i februar (Peppes) og mars (onkel Donald).

Meld dere på de som kan så ser vi hvor mange vi ev. blir...så ingen slipper å sitte igjen alene. Kan dere som har tatt initiativ til å sette opp treff - bestille bord når det nærmer seg...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yes... bestiller bor når det nærmer seg (til treffet i mars)

Skrevet

Har meldt meg på, og må bare si at jeg syns det er flott at noen drar igang et slikt treff!!!!

Skrevet

Hvor ligger disse påmeldingslistene egentlig? Var inne på BIM-treff på menyen, men fant bare tid og sted og ingen lister...

Skrevet

Jeg var også der inne og brukte linken til "Oslo-treff" ved siden av tid og sted, eller så kan du trykke på "Andre treff" eller noe sånn nederst på siden. Det var ihvertfall sånn jeg fant fram:)

Skrevet

Hm..jeg er nok litt dum på sånne tekniske greier for jeg finner fremdeles ikke noen liste. Når jeg går inn på BIM-treff Oslo v siden av der det står om treffet kommer jeg bare inn på en liste over andre treff i Oslo. Ser ikke noen liste å skrive seg på..

Skrevet

Hei igjen:)

Kopier denne linken:

http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/521

og hvis du scroller nedover ser du innlegg som heter påmeldig til Oslo-treff el.l med aktuell dato. De er vanlige tråder akkurat som denne, så det er bare å klikke på den å legge inn innlegg:)

Det er ikke alltid det er like ting å finne ting på nett:)

Skrevet

Der er ikke alltid like lett....... var det jeg mente å skrive;)

Skrevet

Takk skal du ha! Nå fant jeg ut av det endelig :-)

Skrevet

Flere som blir med???

Skrevet

Jeg har meldt meg på på BIM-treff siden. Det er en del som har meldt seg på der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...