mammatilgull Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 ...har ont av smärta i hela min kropp...kan inte tänka prata, bara gråta. Jag är så ledsen. Måste få skriva nga rader här. Inte för att oroa ngn annan, bara för att lätta mitt hjärta. Jag var Nästan halv vägs. Som jag längtat efter detta Ul. Som förändar allt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Skrika eller gråta. så overkligt. Har jsut satt mig in att jag faktiskt ska bli mamma. Börjat få en fin liten mage, känna mig gravid på riktigt! Nu ska allt bara vara som förr. De e så sjukt. Så fort de kan gå. Var in på legevakten för 2 v sedan med smärter i nedre delen av magen sen alla symptom på en uvi. Fick antibiotika och fick gå hem...blev inte undersökt, kollade inge hjärt ljud eller Ul. De var Bara en uvi. 10 dagar på antibiotika så skulle allt vara bra igen. Men de var nog då de hände. Smärtorna var som vad jag kan föreställa mig värkar...
maiprins Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 åååå lille venn! Sende deg en trøsteklem jeg, dette var ordentlig trist........ Håper du har venner og familie som kan støtte deg i den tunge stunden. Skal tenne et lys for deg i kveld. stor varm klem fra
JuliLinda Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Huff vennen, så vondt å høre.Måtte gråte en skvett. Sender mange varme klemmer til deg.
Lilleprins og mamma Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Jeg ble helt varm innvendig og fikk tårer i øynene når jeg leste dette innlegget. Herregud noe så trist! Vet ikke helt hva jeg skal skrive.... Sitter her bare og ser tomt ut i lufta. Ja det er viktig at du har noen rundt deg som kan støtte deg og gi deg varme i tiden du har fremover. Skal sende deg gode tanker. Stor klem!
doble Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Huff så trist! Sender varme tanker, og klemmer til deg vennen.
lite jentenurk Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Huff så utrolig trist å høre. Sender varme tanker og klemmer
Forskeren Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Kjempetrist! Ord blir fattige... Sender trøsteklem og varme tanker.
gosnut Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Sender deg en stor klem jeg!! Føler med deg!! Masse gode tanker!
*RutIetutt* Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 Uff - tårene triller for deg nå - utrolig trist å lese og så utrolig urettferdig at noen skal måtte oppleve noe sånt! Kan ikke gjøre så mye annet enn å sende deg en diger trøsteklem *klemmepå*
Misan Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Jag skrev några rader även inne på svensksidan. Jag hoppas att du har mycket stöd. Blev så ledsen när jag fick höra det, och sitter här med tårar i ögonen. Du och jag var ju precis lika långt gångna. Vilken fasa att få detta besked, det är min värsta mardröm. Stor kram från mig med hopp om att du kan finna tröst så småningom.
laffe*høygravid* Skrevet 24. januar 2007 #11 Skrevet 24. januar 2007 Å, så ufattelig trist! Tårer i øynene... Urettferdig!! Masse trøsteklemmer fra meg til deg!!!
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. januar 2007 #12 Skrevet 24. januar 2007 å nei lille vennen min!!!! har helt vondt av deg jeg nå, så ufattelig trist og urettferrdig! ( håper du har mange rundt deg som kan ta vare på deg nå... noen å snakke med eller bare en skulder å gråte på! vet ikke hva jeg skal si.... tenker på deg og sender deg mange gode klemmer.... @--->->---- @--->->---
pillis Skrevet 24. januar 2007 #13 Skrevet 24. januar 2007 Hej vænnen jag skrev også några ord till dig på svensk sidan. Ta hand om dig. Jag gråter med dig.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. januar 2007 #14 Skrevet 24. januar 2007 Så ufattelig trist. Ord strekker ikke til!!! Sender mange varme tanker til deg og dine nærmeste.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 24. januar 2007 #15 Skrevet 24. januar 2007 Uff... ord blir fattige i en sådan stund..... Sender deg masse varme tanker og gode klemmer.
Alba44 Skrevet 24. januar 2007 #16 Skrevet 24. januar 2007 Føler veldig med deg. Mange varme tanker fra meg.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 24. januar 2007 #17 Skrevet 24. januar 2007 Ord strekke virkeli ikke til i en slik situvasjon. Sende deg mange varme tanker fra meg *trøsteklem*
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 24. januar 2007 #18 Skrevet 24. januar 2007 Fikk vondt i hjertet mitt nå...ufattelig at sånt kan skje ` `` Føler meg deg, og håper du klarer denne tunge stunden sammen med venner og familien .. Klemmer fra Stavanger!
Ma-i Skrevet 24. januar 2007 #19 Skrevet 24. januar 2007 Å så trist så trist. Skal tenne lys for deg og dere idag. Uvirkelig ofg ufattelig er det, håpera t du har mange rundt deg i denne tidenog kan støtte deg til noen. Ta den tiden du trenger til å komme deg på, bruk all den tid i verden du trenger. Så trist så trist. Men vil nå si at du er en mamma med en liten engel nå da, selv om du aldri fikk den lille opp i armene dine. Vil nok alltid tenke på deg som mamma med en engel nå da. Masser av klemmer til deg
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 24. januar 2007 #20 Skrevet 24. januar 2007 Uff så utrolig trist og sjokkerende! Tårene mine triller og jeg er så lei meg på deres vegne. Det må jo være et virkelig mareritt.. Mange klemmer fra meg!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #21 Skrevet 24. januar 2007 Varme, varme klemmer og tanker fra meg til deg. Håper du blir på vei snart igjen.
moaas Skrevet 24. januar 2007 #22 Skrevet 24. januar 2007 sitter her og gråter med deg.... vet ikke ka man skal si.... sender deg en stor trøsteklem og føler med deg... stor klem.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 24. januar 2007 #23 Skrevet 24. januar 2007 Uff.. jeg får vondt i hjertet av å tenke på deg... Så ufattelig trist. Har ikke ord, men sender deg mange varme tanker.
ANGEL81 Skrevet 24. januar 2007 #24 Skrevet 24. januar 2007 jeg er virkelig lei meg..så trist!!! hvor langt på vei var du? fikk du noe forklaring på hva som skjedde?! sender deg en stooooor trøsteklem..
Linchen Skrevet 24. januar 2007 #25 Skrevet 24. januar 2007 Nå gråter jeg for deg, men aner nok ikke hvilken smerte du føler. Alle gode tanker går til deg og dine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå