tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Lagde den med mme og malt... hun smatta å smatta, kunne ikke gi henne fort nok omtrent! 3 hele teskjeer slukte hun, og nå får hun pupp.... lille søte matvraket;)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 den prøvde vi i går også =) hun har fått havregrøten en stund, men vi ville prøve noe nytt. den var kjempegod, snuppa spiste masse. smakte jeg også, og den smaker bedre enn havregrøten...
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 Helt enig!! Vi har også brukt havregrøten i en ukes tid, men den var hun ikke like begeistret for. + at hun fikk diare hver dag hun hadde spist det, flere her inne sa det kunne ha noe med gluten å gjøre.. Vet ikke jeg, men skal fortsette med maisgrøten. Gir du på formiddag eller kveld? Tror jeg skal prøve meg å gi på kvelden til helga, så kanskje hun sover litt lengre.....lov å håpe;)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 hun får grøt og eplejus engang i 19 tiden (kommer an på hvor trøtt hun er), så bader vi, litt mme på flaske, men hun vil ikke ha så mye, bare for kosen. så sover hun til ca 06. våkner noen ganger og vil ha flaske om natten, men ikke så ofte. hun er 5,5mnd
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 stakar, diare hver gang? hørtes ikke godt ut... lurt å fortsette med maisen da kanskje =)
Kæmma og trultene Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Hehe så bra! Jenta mi likte også den grøten veeeldig godt til å begynne med. Nå går det mest i havregrøt, men av og til får hun en porsjon maisgrøt og da koooser hun seg he he. Men hun er 8 mnd da, og trenger litt "tøffere" saker til hverdags, men som sagt - den har vært poppis her også =)
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Helt enig! Mais grøt fra nestle er toppest! Snuppa liker havregrøt med elper og pærer fra Småfolk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå