Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 jeg sitter her å ser at det eneste jeg mangler nå 25 dager før termin er badebalje og vognpose. badebalje må jeg jo ha, men jeg glemte det når jeg var å gjorde siste innkjøp i går (er blitt dement på mine gravide dager...), men lurer på om det virkelig er nødvendig med vognpose???
mammantil2+1 Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Vi bruker en voksipose til gullet nå og har kjøpt en dunpose til nurket i magen som er ventet i februar. Tror nok det kan bli stusselig med bare dyne og teppe nå på vinteren. Vet ikke hvor du bor og hva slags vinter dere har men her trenger vi det i hvertfall selvom det ikke ligger noe særlig med snø her til vanlig.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. januar 2007 takk:) bor i bergen, pleier ikke være noe særlig snø her, men det er jo det nå og gudene måtte jo vite hva det er når nurket kommer. da går jeg til innkjøp av vognpose også
HappyJoy Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Vi fikk råd av damen i butikken å kjøpe vogndyne og lammeskinn nå og heller kjøpe voksipose til høsten. Vi har kjøpt kjøredresser i dun og de er jo ganske varme.. Vi har termin februar/mars, da...
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Brukte ullpose til babyen sis(født i desember), og dun-dyne. Trur det ville vore kaldt uten posen. Skal bruke den no og. Har voksipose og fleece-pose til den "store" prinsessa. Er mykje kaldare å ligge/sitte i ro i vogna, enn å gå
tvillingen Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Jeg sverger til voksepose, kan brukes så lenge, så like greit å invistere i en med engagn, så slipper du å kjøpe mye forskjellig. Tips; Kjøp brukt på finn!!
Anita65 Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 Jeg kommer til å bruke Vanvikposen til å begynne med, den er lun og god.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #8 Skrevet 24. januar 2007 Bor i Bergen og hadde februarbaby sist. Brukte ullteppe under lakenet og teppe rundt babyen under dynen. Kjempelett å regulere varmen sånn. Nå har jeg pose, men jeg ser for meg å bruke dyne denne gangen også. Dette er i en hardbag, virker litt lunere enn softbag.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #9 Skrevet 24. januar 2007 nei, er ikke nødvendig med vognpose=)
mayaya Skrevet 24. januar 2007 #10 Skrevet 24. januar 2007 Vi har blitt rådet fra flere ider (også av butikkene aktisk) om å vente til høsten med pose. Skal ha i mars. Til høsten har han jo vokst mer eller mindre utav hardbagen, og da er det fint å gå over til pose samtidig som vi går over til sportsvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå