Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende? Angående forstervann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet på mandagmorgen av at fostervannet gikk, det va ikke VELDIG mye, men det fylte opp et bind, randt nedover beina mine og litt kom i do...

Ringte til føden, og de sa jeg kunne komme. Jeg kjente absolutt ingenting! Syns det var litt merkelig da.. Kom til føden og blei sjekka, men jeg hadde slutta å lekke vann før jeg reiste hjemmefra. En UL viste at jeg hadde rikelige mengder forstervann. I følge legen hadde det gått hull på den ytterste av de to forserhinnene (jeg visste ikke at det var to... eh..) Så hadde disse hinnene forskyvd seg, og tetta igjen. Deretter var det blitt produsert mer fostervann..

Så vi ble jo sendt hjem da. Når jeg kom hjem så gikk slimproppen. Og begge disse nettene har det komt vann. Det kommer bare om natta når jeg ligger! Ikke om dagen!? Ikke veldig mye, men jeg må bytte bind et par ganger om natta...

Ellers er formen helt som den pleier! Har vert plaga med kynnere og menssmerter hele svangerskapet, so det er ikke noe nytt det heller..

Lurer på om fødselen er rett rundt hjørnet, men jeg kjenner absolutt ingen forandring i kroppen!! Tør nesten ikke gå på butikken en gang, tilfelle vannet skal gå:)

Har termin 02.02....

Noen som har opplevd noe sånt? Tror dere det er en fødsel på gang?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Syns du skal ringe føden igjen! Om du ikke får rier innen tre døgn og vannet er godt skal du kanskje settes i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...