Gå til innhold

en egg gpose på max stimulering

Anbefalte innlegg

og ingen egg inne i posen. jeg er meget lei og fortvilet nå. virker som om denne form for beandling av søskenhåp ikke funger på meg som har en naturmetode bak meg. nå er life a shit. men jeg har en flott jente å komme hjem til da, en meget god trøst på en slik gråværsdag

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7919224-en-egg-gpose-p%C3%A5-max-stimulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

En annen ting som legen også forklarte oss er at det er veldig variabelt hver måned hvor mange egg man produserer, og det avhengiger ikke nødvendigvis av hvilken dose man tar. Medisinen gir bare mye større vekst men vi kvinner er laget slik at en mnd er det kansje 2 poser som begynner å lages andre er det gjerne 20 og så blir det er kappløp mellom eggene for å modnes.

Et godt eksempel sist gang jeg gikk på Pergo (har eggløsning men er nok litt "gammel") så hadde jeg 6 egg på venstre side men ingen på høyre. 3 dager etterpå hadde jeg et stort egg (21mm) på høyre og de på venstre hadde stoppet veksten (12 mm).

Så hun forklarte at man kan faktisk aldri være helt sikker på hva som skjer og hvordan ting utvikler seg der inne.

Hei Laset

Jeg er heller ikke noe stor eggprodusent.

1 gang; Sprayet 4xdg og 350IE puregon 1xdg - fikk 1 egg og vi avbrøt før uthenting.

For å se om vi fikk frem flere egg ble nedreguleringen stoppet.

Begynte rett på 350IE på dag 3 og mot slutten fikk jeg i tillegg Menopur og noe mer.

Fikk ut 3 egg og 2 ble befruktet - jeg er i dag på rugedag 5 så jeg håper dette går bra.

Du må fortsette å håpe at dette går bra og at du får ut noen fine egg som blir bebiser.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...