Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

For en merkelig dag det har vært i dag!!! :-)

Ringte klinikken og de ble selvsagt kjempeglade! Det neste som skjer ar at jeg skal på ultralyd om tre uker, da er jeg visstnok 7 uker på vei

iflg. deres regnskap. Da skal vi få se om det er en eller to!!!!!

Den dagen skal jeg i hvertfall ikke gå alene til undersøkelse..

Så vet jeg ikke mer videre. Jeg vet at oppfølgingen generelt sett, uansett privat eller i det offentlige, er utover normalen når man har passert ca 38 år, så det blir sikkert en del løping til ultralyd kan jeg tenke meg.

Mannnen min har bare "rotet" rundt på jobb i dag og ikke skjønt hva han har gjordt på....han er ellers alltid roligheten selv. Kollegaene så litt rart på ham sier han... ( Det er kun en venninne som vet om dette)

Jeg tror jeg venter med å fortelle 14 åringen min om noe inntil videre... blir så skuffet om ting går galt. Hva synes du/dere om det? Er jo selvsagt vanskelig det også med en babybok her og en liten forsnakkelse der.....han er jo ikke helt bortreist! (Det er bare noe jeg velger å tro..?! :-))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7919210-mature/#findComment-7932165
Del på andre sider

Hei mature!

Vet ikke hva som er best for 14 åringen, men hvis dere IKKE klarer å skjule hverken oppturen, eller en evt nedtur, så vil det kanskje være bedre for ham om han får lov til å dele dem med dere, hvis han merker dem uansett.. I stedet for å måtte håndtere det på egen hånd...

Lykke til med avgjørelsen! Og lykke til videre med graviditeten! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7919210-mature/#findComment-7976801
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...