Gå til innhold

Lite fostervann,noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått denne beskjeden?

E i uke 33 og fikk følelsen av at eg ik fikk nok info om dette da legen mumla nåh om nåh sånt..symfysemålet var plutselig litt under streken,har vært over hele tia,og han kjente fosteret veldig godt(armer og bein å sånt)

Har dette nån sammenheng og ka e i såfall faren me lite fostervann? (om d e nån fare,da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg også. Før jul hadde ikke sf målet beveget seg på tre uker, ble henvist fra jm til ul på sykehuset. Fikk beskjed om at beibien var litt liten og at det var litt lite fostervann.. vært til to ul etter dette for å se om det skjer noe mer..Har ikke blitt betydelig mindre fostervann,- fikk egentlig inntrykk av at det ikke trengtes så mye+ at det var vanlig at det ble mindre på slutten..Er jo litt ekkelt da- veldig lett å kjenne beibisen når jeg ligger på rygg.. Hun som tok den siste ul på meg sa det var litt lite "polstring".. - hva enn det er for noe..

Regner med han følger deg opp, så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for

Skrevet

Hadde lite fostervann på slutten sist, ble fulgt opp på sykehuset med ul annenhver dag. Dette pågikk i 4 uker, da satt de igang fødselen. Jeg var da kommet til termin. Det er mange "grader" av lite fostervann, jeg var helt på grensen hele tiden. Men jeg hadde ønsket meg en ul for å kontrollere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...