Katjakai Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 god morgen. i dag tidlig vel halv seks målte jeg feber til 38,8 så jeg tok noen feber nedsettende. og skal snart krype til køys igjen. hatt en skikkelig dårlig natt. hals som kjennes ut som en kombi av ørken og kaktus. Når jeg har feber, har barnet det og? Og så har jeg ganske høy puls, vet ikke hva som er normalt og ha. Nå ligger den rundt 115. i 6 tiden var den rundt 123. Noen som har peiling på dette..? Kryper under dyna i mellomtiden... Termin 1 mars:)
2_TETTE Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Hei du. Går helt fint det. Bare feberen ikke går opp i 40 i flere dager... Jeg hadde høy feber i forrige svangerskap og akkurat hatt feber nå, og legen sa bare ta paracet og drikk så mye du kan.. Det er bare viktig å prøve å holde feberen nede. Babyen tåler mye og er godt beskyttet. Høy puls hatr jeg også vært en del preget av men tror ikke det skal ha noe å si altså... Hilsen
ejiec++ Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 din kroppstemperatur blir jo varmere, og derfor vil vel babyen også få et varmere miljø rundt seg, men jeg tror nok ikke den får feber. Bare pass på å ta paracet for å holde feberen nede - ikke bra at den blir FOR høy. Pulsen stiger automatisk når du er syk - fordi kroppen og hjertet jobber hardere da.
HappyJoy Skrevet 24. januar 2007 #4 Skrevet 24. januar 2007 Ja, viktig å holde feber nede med paracet. Drikk så mye vann du orker!
vimsa 79 Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 kommer fra sykehuset nå, der hadde jeg feber. da fikk jeg beskjed om at vist jeg hadde temp på 38 så var temp hos babyen 39....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå