Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #1 Skrevet 24. januar 2007 Hei, Noen som har tips til en barnebok jeg kan kjøpe og klese for sønnen min om det å bli storebror og få baby??? Han blir storebror i juni, og jeg tenkte det kunne vært kos å lese en sånn bok for han...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 JAH!!! finnes det tro????? Noen som vet?? *hjelpe anonym med å dytte* ;o)
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Kopierer denne fra skravelsiden på BIM jeg.... ) Sv: Barnebok om å få småsøsken? Finnes det!??? NYTT 11:02 24.01.2007 Kan anbefale TRE: "Hei lillebror" Elisabeth Broomé, Cecilia Nordstrand Alin -- bok med fotografier av babyer og hva "de gjør" "I magen bor en baby" Thomas Svensson -- kjempesøt klaffebok der man "titter inn" i mammas mage "Lisa får en lillesøster" Anne Gutman, Georg Hallensleben --om en kanin som får en lillesøster...kanskje litt mer abstrakt og ikke så lett å relatere til at det VI (mennesker) som skal få en baby... LillaGumman 07.02.07. Ps. kan bestilles hos Norli... )
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Jeg har den "i magen bor en baby". Kjempefin!
Bubba75 Skrevet 24. januar 2007 #6 Skrevet 24. januar 2007 Lille-spøkelset Laban får en lillesøster av Inger Sandberg Mamma er en luftballong! av Stina Langlo Ørdal Angelina får en lillesøster av Katharine Holabird Jamen, Benny av Barbro Lindgren Det nye barnet av Julia McClelland Har ikke lest noen av dem. Råder deg til å gå å spørre på biblioteket. De har peiling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå