Gå til innhold

Noen som får "Klaus"?


oOoOoOo

Anbefalte innlegg

 

Hei,

jeg er bare 5+2, men kjenner at det er litt tyngre å puste liksom og så er magen litt oppblåst og "trykker". Tanken på at den skal vokse og "trykke på meg" er helt klaustrofobisk.... takler ikke følelsen av at det er tungt å puste og at det trykker for brystet.

 

Andre som har/har hatt denne følelsen når en går gravid? Har aldri hørt om noen og tenkte ikke at dette kunne bli et problem. Har aldri vært gravid før... syns det er skummelt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var gravid første gang husker jeg at jeg hadde blandede følelser angående det å " gi bort" / dele kroppen i så lang tid. Tanken på å bli stor og tung var både spennende og litt skummel på samme tid. Men siden svangerskapet er så langt som det er fikk jeg egentlig veldig god tid til å venne meg til tanken. Da jeg endelig kjente liv i uke 18, for jeg ventet veldig på det, var det et fjærlett lite dytt i magen, og en helt fantastisk følelse. Fra da bare gledet jeg meg til å få bli kjent med den lille personen som lå inni magen min og forberedte seg til å møte verden, og fra og med den dagen følte jeg meg som en mamma :)

Selvfølgelig blir det tyngre på slutten når man begynner å bli stor, men det skjer over så lang tid at man venner seg til det. I tillegg er vi så heldig i vår tid at graviditet blir sett på som noe spesielt og fint, og du vil merke mye positivt fra samfunnet rundt deg.

Vet ikke om dette hjalp deg noe, men jeg ønsker deg lykke til med graviditeten din, og håper den blir noe spesielt og fint for deg. Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...