Gå til innhold

det ligger en positiv test på badet mitt.....

Anbefalte innlegg

men den er ikke min..

(sorry, altså, denne ble laaang...)

hadde besøk av ei venninne som ikke vil ha flere barn, og nå lurte hun på om hun var gravid. jeg har jo et hav av tester liggende (testoman? jeg?), så hun fikk en..

og den skein så positiv atte.. så nå er hun fortvila, jeg fortvila og gubben hennes kommer til å klikke. hva hvis det hadde vært min positive test? da hadde ingen vært fortvila,da. det hadde jo nesten skapt verdensfred (føler jeg, da....)

da er altså søstra mi, tre nære venninner og tre ikke så nære venninner gravide! jeg har kun ei venninne som ikke er gravid, og hun er aktiv prøver og venter på ikm i disse dager..

F... altså, det skal jo ikke være mulig at alle venninnene mine er gravide! og her sitter jeg, like lite gravid som da vi begynte å prøve for 18 mnd siden....

har heldigvis eggløsning ca fredag, og det skal klaffe! nemlig! får prøve å se det positive i det..... kan noen vise meg hvor det positive er?

(jeg er jo selvsagt glad for at alle venninnene mine er gravide, det er bare så utrolig sårt og vondt. jeg er ikke så shallow at jeg vil stjele deres glede, liksom.. men når det, som i dette tilfellet, ikke er noen glede forbundt med barnet, blir det verre og jeg vil bare rope og hyle og slå noe hardt og lenge. knuse en stein og skyte en bjørn, på en måte.)

Fortsetter under...

Det må være fryktelig sårt, særlig når det er som du sier, ingen glede forbundet med graviditen til venninnen din.

Men det er helt greit og å bli lei seg!

Det betyr ikke at du ikke er glad på deres vegne, det betyr bare at du er menneske...

Såklart er det sårt for deg og sikkert mannen din også,

Alt føles sikkert bare trist å leit nå når alle rundt deg blir gravid, men ikke du. Men en gang blir det din tur til å få barn! Er sikkert lett å si dette, men er nok ikke så greit å gjøre det: men prøv å tenk positivt!

Sender deg masse gode tanker, em trøste-klem og ønsker deg lykke, lykke til!

Krysser fingrene for at det klaffer for deg denne prøveperioden! :-)

Klem

Uffameg, så vanskelig det må være for deg. Er ikke helt i samme situasjon som deg, men jeg er også veldig var på graviditetsprat.

Synes alle blir gravide for tiden - prøver å være glad på deres vegne, men det er sannelig ikke like enkelt hele tiden.

Håper det klaffer for deg snart, og da kommer det hvertfall en veldig ønsket graviditet.

Sympatiklem..

Heisann!!

Uff, jeg vet ikke hva jeg skal si.... Untatt at jeg er glad det ikke var meg...

For jeg klarer nemlig ikke glede meg over andres graviditeter for tiden (vet det er dårlig, men av og til kan man ikke hjelpe for det).

18 mnd er jo veldig lang tid, og da vil det jo bare være enda mer urettferdig.

Du får bare stå på videre, jeg krysser fingrene for at det klaffer for deg snart!

Stor klem!

takk så mye for snille og gode ord=) det varmer!

det er over og ut mellom venninna mi og samboeren.. han mente det var hennes skyld at hun er gravid, siden hun ikke tåler prevansjon. (ja, for han satt bare på stua...) hun har mest sannsynlig mistet barnet, hun begynte å blø i morges...

dere er så snille! stor klem! =)

Annonse

Ville bare si at for vår del så klaffet det helt plutselig etter 19 mndr...... "Mirakler" kan skje! Og nå skal vi ha nr 2!! Ville bare si det, for jeg mistet helt motet da alle syntes å bli gravide så fort. Men for noen tar det mer tid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...