Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 23. januar 2007 #1 Skrevet 23. januar 2007 Glede meg skikkeli tell fødseln, trur d blir jæveli vondt, men trur at d blir å gå ok uannsett... D eneste jeg gruer meg skikkeli til er epiduraln! Jeg vet at jeg vil ha epidural, men av erfaringer me å få sprøytestikk inn i ryggen så er tanken helt forferdeli, hun bommet 3 ganger, før hun fikk noe, åg d er d vondeste jeg har opplevd i hele mitt liv! I tillegg har jeg skikkeli sprøyteskrekk! Søstra mi tok epidural, åg hun mente at d var d verste me hele fødseln. Jeg leste at man kunne få en slags bedøvelse (ingen stor bedøvelse) for epidural, åg lurte på om noen hadde hørt om den før? Trur d er en slags tabelett man får opp i rompa, eller en slags krem, men er ikke helt sikkert? Erfaringer?
Gjest Skrevet 24. januar 2007 #2 Skrevet 24. januar 2007 Jeg merket ingenting da de satte epidural på meg, fikk ikke bedøvelseskrem først:). Kommer sikkert helt an på kompetansen til anestesilegen - og om du klarer å sitte som de vil. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2007 #3 Skrevet 24. januar 2007 Når vi var på svangerskapskurs fikk vi beskjed om at vi ville få en lokalbedøvelse først. Var sprøyte det også, litt mindre hvertfall.
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. januar 2007 Når eg fikk den sprøyta i ryggen, så lå eg heilt rolig (klarte ikke år røre på meg).. men legen bomma uannsett.. Da vil eg ha loklbedøvelse, selvom d e ei sprøyta, bedre d, enn å ikkje få bedøvelse i d heile tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå