Gå til innhold

Når kommer symptomene? Kvalme, ømme bryst osv.

Anbefalte innlegg

Er i uke 5 og "kjenner" ingenting. Er dette vanlig?

Har hatt en SA, hvor alle symptomer bare forsvant og en drøy uke etterpå startet blødningen ca.

Brystene mine kjennes tunge, og det er akkurat som om blondene på bh`en irriterer. Er dette vanlig tegn?

Fortsetter under...

Det første jeg kjente det på denne gangen var at brystene kjentes større ut, eller tyngre, som du sier. Når det nærmet seg uke 6 kom kvalmen snikende, og den har jeg slitt med i en måned nå, men den begynner heldigvis å gi seg. (9+5 i dag)

MEN nå de siste dagene har en ekstrem tretthet kommet over meg, så det avløser visst litt hverandre! :-/

Jeg hadde også en SA i uke 8, og da forsvant absolutt alle symptomer. Dersom du kjenner deg rar i brystene, er det nok et tegn på at alt er bra.

Tror det e veldig forskjellig..noen får aldri disse symptomene..

Første svangerskap misstenkte eg graviditet pga eg hadde så ondt i brystene hadde lyst å skrike bare nokken kom borti..va super trøtt og kvalm.

Denne gangen e d bare uteblitt menstruasjon som e beviset på graviditet, og en positiv test eller 3:)hehe..

Tror ikkje du ska være redd om symptomene ikkje komme..og egentlig e vi jo heldige som slippe unna, sjøl om d e betryggende bevis på at nokke skjer..

Om du e engstelig og usikker hadde eg kontaktet legen så du får en tidlig UL:)

Lykke til med svangerskapet og d lille mirakelet i magen!

Jeg er 6+2 i dag,jeg er ikke så værst i formen egentlig...Men puppene er vel det jeg kjenner det mest på og ryggen....Hehe hjelper ikke å være gravid når det kjennes ut som m du kanskje skal ha mens sympt i 9mnd...hehe :o) jaja,vi får se det positive i det...Vi skal få noe vakkert om 9mnd,og det er vel verdt det :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...