Gå til innhold

Kjære BAAS..hvet hvordan du har det....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste innlegget til deg og nattinatt :)

Har litt panikk selv om dagen pga at jeg ikke blir / er gravid..men håper jo at jeg skal bli det selv etter snart 3 - 4 år med prøving !

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingrene får deg..

Vist jeg får fødselsdatoen så kan jeg se på deg - og finne ut når spira fester seg :)

Kanskje du kan se på meg også ??

070875 - meg

120474 - mannen min

Om når spira fester seg ??

Stor klem til deg :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig at du skrev til meg da:)

ja ikke noe gøy å vente og vente...har såååååååååååå lyst på baby:)

alle rundt meg er gravide eller har fått babyer nå,så nå er det snart min tur:)

jeg får opp at dere burde prøve akkumputur,,,og jeg får opp graviditet på deg..får faktisk opp mai 2007,så da håper jeg at jeg har rett..håper du blir det før det også,men får inn mai 2007...får inn både jente og gutt,så kansje det blir tvillinger...hmmmm spennende:)

ja ta en titt på meg igjen er du snill:) jeg er født 08.04.84

jeg kan ikke teste før om 3-4 dager,litt tidlig da også..

si alt det som dukker opp på meg:)

stor klem

Skrevet

takk for at du tok deg tid vennen :))

er flere som har sagt mai :)) men det passer faktisk kjempebra for da får jeg gjort ferdig skolen min :):)

føler veldig en jente på deg nå altså..og alt vil gå kjempefint...du kommer til å bli værdens stolteste mamma..som går rundt med magen og viser den til alle..vil at alle skal se den..endelig er det min tur tenker du..:)

Gi meg tilbake melding da etter at du har tatt testen vennen :):)

God Klem til deg :))

Skrevet

så du føler virkelig at jeg er gravid nå???

ååå jeg håååååper du har rett assa:) og ei jente er jo drømmen..da skal hun hete Angelica:) med masse blonder og rosa kjoler..ja jeg kommer til å strutte når jeg først får en mage:) ååå jeg håååper du har rett assa.

får du inn når jeg kan ta en test...får du opp en dato jeg burde teste?

hmmm...jeg får opp noe med en bil på deg,men jeg vet ikke helt hva..sier det deg noe??

Skrevet

Bare blander meg inn her jeg *sorry*

Jeg er ikke synsk eller noe, men når jeg så nicket ditt løvinne_75, her istad tenkte jeg, åhh, hun burde forsøkt akupunktur.. Av en eller annen merkelig grunn.

ville bare si det:-)

klem

Skrevet

hmmm..en bil..jeg har jo ikke lappen..kan det være det???

Føler veldig på 31januar jeg..at du kan teste da.. åååå nå håper jeg at jeg har rett altså...

Skrevet

Takk for det vennen :))

Har gått til akkupunktur før..men skjedde ingen ting..holdt på et halvt år ....men ingen ting skjedde !! Så derfor slutta jeg....

Klem til deg

Skrevet

ja det kan faktisk være det...får opp at det ville vært lettere for deg,men der kan jeg jo ta feil...fikk liksom opp en bil i det fjerne.

ja jeg kan ta en test da,men jeg tror jeg skal mensen noen dager før,så jeg tror jeg tar en test litt før,men om jeg er gravid,slår den nok ut den datoen du fikk opp:)

kan jeg spørre om en ting til?

Når får du opp at samboernen min frir til meg?ikke tenk på hva andre her inne har skrevet,men bare prøv å føl det...:)

også lurer jeg på en ting til:) søstra mi hadde termin for et par dager siden...jeg skal være med på fødselen,og lurer derfor på når hun kommer til å føde..hun er så lei nå:) stakkars.

får du opp en dato?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...